Hirdetés

The Walking Dead: Survival Instinct - a kulisszák mögött

|

Az AMC sorozat testvérpárja, Norman Reedus és Michael Rooker az új The Walking Dead játékról, a Survival Instictről beszél.

Hirdetés

Amikor először hallottunk a The Walkind Dead Survival Instinctről, még nagyon bizakodóak voltunk. Daryl és Merle Dixon, új történet, hang és szagérzékeny élőhalottak, intelligens MI, sötét környezet, hát mi mást kívánhat még egy rajongó?

Aztán jött egy előzetes, amiről ugyan kiderült, hogy nem igazi, de azért elgondolkodtatott mindenkit. Az Activision bevetette a Chewbacca-védelmet és megnyugtatott minket, hogy ez bizony nem hivatalos előzetes, de nem sokkal később kiadtak egyet ők is, ami kísértetiesen hasonlított az előzőre. Nekem, személy szerint a Land of the Dead: Road to Fiddler's Green című, egyébként meglepően jó játék jutott róla eszembe. Emlékeztek?

Ilyen közel a megjelenéshez azt már szinte biztosra is vehetjük, hogy nem a grafika lesz az, ami majd kihordja lábon a The Walking Dead: Survival Instinctet, de ettől még lehet remek a játékélmény, mert ahogy Norman Reedus (Daryl Dixon) is fogalmaz a videóban: "folyamatos feszültség van a játékban, olyan, mintha a sorozatot nézné az ember". Reméljük, hogy így lesz. De beszéljenek helyettem inkább a srácok:

A The Walking Dead: Survival Instinct megjelenésére március 22-én számítsatok, észak felől, Xbox 360-ra, PS3-ra, PC-re és Wii U-ra.

Szerintetek mi a három legfontosabb dolog, ami kell egy jó Walking Dead lövöldéhez? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)