Hirdetés

Tiberium előzetes

|

A gyászos Renegade után egy újabb próbálkozás a C & C FPS megalkotására; úgy tűnik, most már nagyobb sikerrel.

Hirdetés

 

 

Oly sok pletyka terjeng a világháló kusza szövedékében, hogy újságíró legyen a talpán, aki ki akarja mazsolázni a hazugságba rejtett hazugság köntösével takart állítások közül a valós tények morzsáit.
A Tiberium, a második Command & Conquer FPS fejlesztéséről szóló híresztelések végül, az előzetesen felhangzó kételyek ellenére mégiscsak igaznak bizonyultak, ráadásul a kifinomultabb, esetenként a szürkeállományt is megmozgató taktikai irányba mozdult el.
Mint az előre borítékolható volt, ismét a tibérium, e különös, idegen eredetű kristály köré épülnek fel a meglepetéseket tartogató történet szálai. Energiaforrásként alkalmazva elképesztő lehetőségeket nyújthatna az emberiség számára, ám agresszív természete miatt roppant veszedelmes, s fokozatos térnyerése bolygónk nagy részét lakhatatlanná tette.

 

 

Pokoli torony

Ricardo Vega, nyugállományból visszahívott GDI parancsnok bőrébe bújhatunk majd az egyszemélyes hadjárat során. 11 évvel a harmadik Tibérium háború után járunk, s hősünk feladata nem más, mint hogy a rendelkezésére álló csapatok támogatásával kifürkéssze az egykori Földközi-tenger helyén fertőző sebként tátongó pusztaság közepén emelt gigantikus torony titkait. A Scrin faj hagyta maga mögött e monumentális építményt, vélik az emberek. A valóság azonban a képzelet játékánál mindig sötétebb és kegyetlenebb formát ölt. Ezúttal sincs másképp. Egy újabb, elsöprő erejű invázió küszöbe előtt állunk. Vajon elháríthatjuk időben a világunkat fenyegető katasztrófát? Életben marad az emberiség, vagy a Scrin áldozatainak hosszúra nyúló listáját gyarapítja? Mit szól mindehhez a NOD Testvérisége? Csupa olyan kérdés, melyre választ várunk, ám korántsem biztos, hogy kapunk is.

 


Taktikázzunk!

 

Az EA LA illetékesei szerint a Tiberium ötvözi majd a Renegade és a Battlefield-ek legjobb tulajdonságait. Ez abban nyilvánul meg, hogy elfelejthetjük a magányos hőst, aki egymaga képes elbánni egy egész hadsereggel. Helyette egy szakasszal egészülünk ki, melynek tagjai legjobb tudásuk szerint igyekeznek végrehajtani parancsainkat. A világ mivoltából fakadóan futurisztikus fegyverekkel vehetjük el ellenfeleink kedvét a randalírozástól, s hogy tényleg úgy érezzük, hogy a Command & Conquer jól ismert világában járunk, közvetlen közelről tapasztalhatjuk meg a GDI teljes arzenáljának erejét. Lesz majd olyan küldetés, ami gépesített egységek, illetve tüzérségi támogatás nélkül felérne egy előre megfontolt szándékkal elkövetett rituális öngyilkossággal. A megfelelő időben kijátszott ütőkártyáink (páncélosok, légi támogatás, tüzérségi támogatás a part közelben cirkáló csatahajók valamelyikéről, ioncsapás, stb.) révén megfordíthatjuk a vesztésre álló ütközetek kimenetelét is.

 

 

Habár a hivatalos bejelentésre csak mostanában került sor, a Command & Conquer világát, s az FPS-ek műfaját is jól ismerő fejlesztőcsapat a legnagyobb titokban már több mint két éve dolgozik a játékon. A minőség biztosítása érdekében megkapták a Crysis döbbenetes dolgokra képes grafikus motorját, mely értő kezekben garanciát jelent a szemkápráztató látványra, ugyanakkor szigorú követeléseket támaszt minden reménybeli vásárlóval szemben, aki PC-n, s nem konzolon szeretne az emberi életre gyakorlatilag alkalmatlan vörös zónákba kirándulni.
Kevesebb, mint egy évük van tehát hátra a derék fejlesztőknek, hogy kiköszörüljék a népszerű univerzum hírnevén ejtett csorbát, amelyet a jó alapötleteket elbaltázott kivitelezéssel ötvöző Renegade-nek köszönhetünk.

 


 

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)