Hirdetés

Titanfall - ezért volt sikeres a béta

|

A Respawn közösségi menedzserének elmondása szerint, a Titanfall bétatesztje meglehetősen sikeres volt. És nem csak a résztvevők száma miatt.

Hirdetés

Abbie Heppe, a Respawn közösségi menedzsere beszélt a Polygonnak a bétateszt eredményekről. Elmondása szerint 2 millió játékos próbálgatta a Titanfall bétáját, melynek köszönhetően rengeteg bugot találtak. A csapat most elkezdte ezek kigyomlálását.

„Soha ne akard azt mondani, hogy minden tökéletes lesz.” – mondja Heppe. „Nyilván vannak dolgok, amik még változhatnak. Ne akard azt mondani, hogy jaj ne, lesznek még gondok, mert azzal az önbizalom hiányát mutatnád az emberek felé. Úgy gondolom, hogy a béta arról szólt, hogy megmutassuk a közösségnek, hogy nem csak kommunikatívak vagyunk velük, de még rá is repülünk a problémákra, amiket jelentettek nekünk.”

Mindenki nyugodt lehet a produkció állapotát illetően, sőt, aki kíváncsi arra, hogy milyen is volt a béta, olvassa el Titanfall bétatesztünket. Bőven van még időtök rá március 13-ig, amikor megjelenik a játék Xbox One-ra, és PC-re. Az Xbox 360-as verzió március 28-án érkezik.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)