Hirdetés

Titanfall - elterjedhetnek az online gépi ellenfelek?

|

A DICE kreatív rendezője lát potenciált az AI ellenfelekkel feltöltött online meccsekben.

Hirdetés

A Titanfall már a legutóbbi E3 óta sorra hengerli le közönségét, és most úgy tűnik, hogy a DICE kreatív rendezőjének, Lars Gustavssonnak is beindította a fantáziáját.

Nem másról van szó, mint a Titanfall-ban szereplő gépi ellenfeleket játékba küldő mechanizmusról. Játék közben a rendszer intelligens módon mesterségesen irányított ellenfeleket küld a csatába, akiket csekély XP jutalomért győzhetünk ugyan le, de segítenek elérni azt a hatást, hogy valóban egy hatalmas küzdelem közepébe csöppentünk.

Az ötlet kapcsán Gustavsson a Battlefield 2142-ben is szereplő gépi drónokra utalt vissza, mint hasonló próbálkozás, de hozzátette: „Ez nem olyasmi, amit a Battlefield 4-be szántunk. Már a 64 játékost is elégnek érezzük a világunkban, és míg egy ko-operatív módban a gépi társ nagyon jó, addig az online játékosainktól kaptunk visszajelzéseket, miszerint ők sportszerűbbnek érzik, hogyha egy másik ember győzi le őket, minthogy egy esetlegesen valószerűtlenül pontos gépi ellenfél."

Persze ez nem jelenti azt, hogy később nem próbálnák meg kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket, de a producer szerint a játékosaik száma, és a visszajelzések alapján egyelőre megmaradnak a hagyományos felállásnál.

Ti mit gondoltok, hozzátennének a gépi ellenfelek a háborús hangulathoz?


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)