Hirdetés

Tom Clancy's The Division - teljesen átalakítja a 30 utáni fejlődést az új patch

|

A Tom Clancy's The Division fejlesztői egy terjedelmes blogbejegyzésben és sok-sok grafikonnal magyarázták el, mik a játék jelenlegi problémái és hogyan próbálják ezeket megoldani.

Hirdetés

A Tom Clancy's The Division fejlesztői nem voltak egyszerű helyzetben a játék megjelenése után, hiszen folyamatos volt rajtuk a nyomás, hogy új tartalmakkal szolgáljanak a játékhoz. Ezek beépítése több problémát is előidézett, de ha jól mennek a dolgok, az 1.4-es frissítés helyre teszi majd ezeket.

A legújabb fejlesztői blogbejegyzésben részletezte a Massive, milyen újdonságokat is hoz a némi csúszásban lévő patch, és hogy milyen problémákra jelent megoldást. A készítők azt figyelték meg, hogy a legnagyobb gondot a 30-as szint utáni fejlődés okozza, ahol elképesztő nagy erőbeli különbség alakult ki a játékosok között annak függvényében, hogy mennyi idejük volt játszani. Eddig viszont a Tom Clancy's The Division új tartalmait kénytelenek voltak a legerősebb játékosok igényeihez igazítani, az így rendkívül erőssé váló NPC-k pedig könnyen összecsuktak egy alacsonyabb gear score-ú csapatot, akik ha győzedelmeskedni is tudtak, az sok-sok tár kiürítése után sikerülhetett csak.

Ahogy fent láthatjátok, az így elharapódzó erőviszony-különbségeket még néhány érdekes grafikonon is érzékeltették, a probléma megoldásának érdekében pedig 30-as szint után egy új fejlődési rendszert vezetnek be a Divisionben. Az újratervezett Gear Score rendszerben négy mérföldkövet érhetünk majd el felszerelésünk erősödésével, amik a 163-as, 184-es, 204-es és 229-es pontértéknél lesznek. A játék PvE tartalmainak nehézségét pedig ehhez igazíthatjuk majd, ami remélhetőleg egy egyenletesebb fejlődési görbét jelent majd a 30-as szint elérése után.

A négy szinten (tier) belül egyesével nő majd az ellenfelek szintje, így 33-as lesz a legerősebb mob, amivel a Divisionben találkozhatunk, de ezek jóval erősebbek lesznek, mint a jelenlegi 33-asok. Illetve a szinteken kívül megmaradnak a Normal, Hard és Challenging küldetési nehézségek, ami továbbra is a veterán és elit ellenfelek arányát jelöli majd. Az egyenletesen növekvő nehézségű küldetések pedig a Massive ígéretei szerint egyenletesen erősödő játékosokat is jelentenek majd, köszönhetően egy átdolgozott loot rendszernek. További részleteket és még több grafikont itt találtok az 1.4-es patch kapcsán.

Mit gondoltok, sikerül gatyába ráznia a csapatnak a Tom Clancy's The Divisiont?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)