Hirdetés

Ubisoft: nem lesz különbség a konzolok és táblagépek között

|

Nicolas Rioux, a Ubisoft Quebec ügyvezető igazgatója szerint 3-4 éven belül a konzolok és táblagépek grafika motorja szinte teljesen ugyanazt a látványt nyújta majd a felhasználónak.

Hirdetés

Tegnap sokan (világszerte és a GSO oldalán is) csalódottan fogadták, hogy az új PoP játék, a Prince of Persia: The Shadow and the Flame egy mobilos cucc lesz. Érthető is a csalódottság, de a Ubisoft politikáján sem lehet túlzottan meglepődni.

Itt is elhangzott párszor, hogy "Vajon ki játszik mobilos, tabletes játékkal?", a válasz pedig egyértelmű: rengetegen. Nagyon is látható, hogy ebben van pénz, nem véletlen az iszonyatos húzás az olcsóbb, nagyobb tömegeket elérő, (mondjuk, hogy) kisebb warez faktorral bíró műfaj felé. Nicolas Rioux, a Ubisoft Quebec ügyvezetője szerint ugyanakkor azt is látni kell, hogy 3-4 éven belül elmosódnak már azok a hardveres határok, ami miatt még minden régivonalas játékos remegni kezd, rosszabb esetben kukákat borogat.

A Tom Clancy's The Division tabletes funkcióiról beszélt Rioux egy interjúban (nem túl meglepő módon), majd megjegyezte: az a céljuk, hogy a jövőben egyre több ilyen komplex élményt hozzanak el a játékosoknak. "Ami nagyon tetszik nekem a második képernyős játékmódban, az az, hogy többféle ember játszhat egyszerre. Azok, akik kezdők, nem ismerik vagy szeretik a kontrollert, egy sima táblagéppel is beszállhatnak a játékba. Ráadásul nem kell mindenkinek otthon lenni, akkor is segíthetsz a haveroknak, ha éppen házon kívül vagy. Mondjuk egy reptéren várakozok, és addig iPadről megy a The Division, persze ha megfelelő a netkapcsolat" - magyarázza a a Ubisoft Quebec ügyvezetője.

Néhány év, és az ilyen lehetőségek szorosabban kötik majd össze a játékosokat, fizikai kötöttségek nélkül. Ráadásul az őrült fejlődésnek köszönhetően sok játékosnak pár év múlva már a tablet lesz az első képernyője, mivel a grafikai motorok fejlődése lehetővé teszi ezt majd - véli Rioux. Én teljesen egyetértek vele, noha biztos ijesztő ez a változás, és vannak veszélyei, muszáj fejlődnie az iparnak, különben hanyatlás vár rá. És az ő érdekük persze nem csak az innováció, hanem az új játékosok elérése, akik hajlandóak zsebbe nyúlni. Mert ez is kell ahhoz, hogy még 10-15 év múlva is legyen miről beszélgetnünk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)