Hirdetés

Velvet Assassin - Mata Hari után szabadon

|

Mata Hari ennyire kemény azért nem volt, de mostani főhősnőnk, stílusával talán nem jut a nagy előd sorsára.

Hirdetés

Javában dúl a Második Világháború. Varsó utcáin mindenhol bombatölcsérek, ablakokon kidobált bútorok, kibelezett kanapék, összetört berendezési tárgyak. Füst, por, épületek törmelékei mindenütt. Aki csak teheti, menekül innen, bárhová, csak minél messzebb. Egyvalaki mégis csendben befelé oson az árnyékos sarkokba húzódva, a gettó kellős közepén található német főhadiszállás felé. A karcsú női alak körül csak számunkra látható, finoman kirajzolódó bíborszínű csillogás rajzolódik ki, így tudhatjuk: most épp senki nem láthatja meg. Egyszer csak véget ér az épület, eltűnik az árnyék, és vele együtt az aura is: most már figyelnünk kell, a fényre kilépve bárki észrevehet. (...)

THE VARSÓ MUST GO ON

A lelkes fejlesztőcsapat játék közben mutogatta végig a Velvet Assassin legfontosabb tulajdonságait. Az természetesen azonnal feltűnik majd mindenkinek, hogy a játék nem az A gomb plusz bal egérgomb kombó fanatikusainak kedvez, hiszen a megyek előre és hentelek stílusú hozzáállással itt nem megyünk sokra. Feladataink eleve úgy alakulnak majd, hogy a legtöbb esetben, ha túl nagy ribilliót váltunk ki, már buktuk is a végcélt. (...)

KÖRNYEZET. ISMERED?

A pályán tökéletesen látható és megtapasztalható a játék legnagyobb előnye: a lopakodás és a lesből támadás minden pozitív és negatív tulajdonságát átélhetjük. Az árnyékokba bújva közelíthetjük meg a gyanútlan őröket, aztán miután hátat fordítanak nekünk, egyetlen elegáns késszúrással küldhetjük őket a Valhallába. Persze nem árt azonnal behúzni a frissen legyártott hullákat valami kevéssé feltűnő helyre, mivel a társai kevéssé tolerálják a halott őrök látványát. Fontos tehát jól feltérképezni az útvonalat, amerre menni szeretnénk, kifigyelni az őrök mászkálási irányát, látószögét. De például egy betört ablak alatt is óvatosan kell átjutnunk, mert a földön lévő üvegre lépve, ha nem is áll a lábunkba egy-egy szilánk, a csörrenésre azonban azonnal a nyakunkra zúdulnak a fritzek. (...)

FEL! SZERELÉS!

Beszéljünk egy kicsit Violette fegyverzetérÅ‘l is. No, nem megint a természet által ráruházott nehézfegyverzetérÅ‘l ejtenék szót, hanem inkább arról, hogy lopakodós játékról lévén szó, itt senki ne várjon iszonyatos méretű rakétavetÅ‘ket meg egyéb csillagharcos berendezést. Legfontosabb jóbarátunk igenis a kis kés lesz (a kiskésit neki!) amivel a csendes ám annál hatékonyabb kinyirbászolási módozatok nagy részét végrehajthatjuk. Ezen kívül pisztolyt, puskát, géppisztolyt és gránátot használhatunk, de természetesen ezek hangereje és „észrevehetÅ‘ségi indexe" eléggé randán befolyásolhatja a lopakodási együtthatónkat, tehát eme fegyvereinkkel sajnos csínján kell bánnunk. (...)



Jegyzet: A fenti írás csupán egy kissebb bemutatója, kedvcsinálója a játéknak. Mindez BZ-nek köszönhetóen (kössz BZ!), akit a Replay Studios invitált Hamburgba, hogy megmutassák neki, mit is sikerült kihozni a Velvet Assassin-ból. A teljes cikket és még számtalan más infót a játékról a júliusi GameStar-ban találtok ...hamarosan.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)