Hirdetés

WoW: a játékvilág nagyágyúja

|

Azt eddig is tudtuk hogy a World of Warcraft a maga 8 millió előfizetőjével egy igen nagy táborát adja a PC-n játszó tömegeknek, de hogy az egész piacból mekkora szeletet hasít ki az csak most látszik igazán.

Hirdetés

Már az is sokat jelent hogy megjelenése óta a legtöbb eladási listán folyton az első három helyezett között volt. A Burning Crusade még inkább megugrasztotta a Blizzard bevételeit, ugyanis az Egyesült Államokban 1,6 millió darabot adtak el belőle ebben az évben, ami 62 millió dollár bevételt jelent a cégnek. Ez a szám annak tudatában tűnik leginkább nagynak hogy ha tudjuk hogy a Burning Crusade nélkül az összes PC-s játékeladás 140 millió dollárt tett ki eddig 2007-ben. A Times szerint a WoW megjelenése óta 43 százalékkal ugrott meg az MMORPG-k népszerűsége, ez annak is köszönhető hogy a játék egyfajta divathullámot teremtett, így sok játékos csatalakozott más játékhoz is. Persze az ez évi eladásokat még korai figyelni, hiszen pár nagyágyú még hátravan, mert ha minden igaz kapunk még egy Crysis-t és UT2007-et is. Így tehát a Blizzard a játékvilágban a teljes bevételek több mint 30%-át birtokolja amit fogalmunk sincsen mire költ, remélhetőleg egy új játék fejlesztésére. Az erős kezdés ellenére ez az év lehet a legnehezebb a WoW számára hiszen az MMORPG-k között is sok olyan alkotás fog napvilágot látni, amik keményen megszorongathatják.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)