Hirdetés

Ilyen lenne a Zelda, ha a Nintendo átállna az Unreal Engine 4-re

|

Egészen más hangulata lenne az Ocarina of Time-nak az biztos.

Hirdetés

Rengeteg kezdő művész próbálkozik meg azzal, hogy kedvenc játékainak pályáit Unreal Engine 4-ben építi újra. Bár a végeredmény általában nagyon mutatós, ezek csak egyszerű 3D terek, nem igazi játékok.

Hirdetés

Nem úgy, mint CryZENx projektje, ami a The Legend of Zelda: Ocarina of Time Unreal Engine 4-es átirata. A fejlesztő számost mechanikát átemelt, így hozzáférünk az inventory-nkhoz, használhatunk tárgyakat, nyitogathatunk ládákat és harcolhatunk különféle ellenfelekkel is. Az alábbi 8 perces videóból megnézhetitek, hogyan is néz ez ki a valóságban.

Maga a játék egyelőre ne elérhető, de ha egyszer kész lesz, minden bizonnyal le is tölthetitek majd. Aztán a Nitendo ügyvédei a létezésének utolsó hírmondóit is megpróbálják majd megsemmisíteni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)