Hirdetés

Alkotója szerint a Silent Hillt nehezebb remake-elni, mint a Resident Evilt

|

Keiichiro Toyama meg is magyarázta, hogy miért gondolja ezt.

Hirdetés

Míg Silent Hill fronton eléggé nagy a csend (legutoljára Hideo Kojima és Guillermo del Toro próbálta meg feltámasztani a szériát a Silent Hillsszel, amiből aztán semmi se lett a Konami miatt), addig a Resident Evil franchise sikert-sikerre halmoz.

A legutóbbi rész, a Resident Evil Village kritikailag és anyagilag is szépen teljesített, és a Capcom tovább üti a vasat. De mi az oka annak, hogy míg egyiket sikerült újra pályára állítani és sikeressé tenni, addig a másik évek óta a visszatérésre vár?

Hirdetés

A Silent Hill atyja, Keiichiro Toyama szerint a megoldás abban keresendő, hogy a Silent Hillt jóval nehezebb remake-elni, mint a Resident Evilt - mondta el a VGC-nek adott interjújában, amelyben megkérdezték tőle, hogy részt venne-e egy Silent Hill remake-ben. Toyama úgy véli, hogy amiatt lehet ez, mivel a koncepció régebbi: ez nem egy akciójáték, ahol csak finomítani kell az akción, mint a Resident Evilben.

A rajongók nem lennének elégedettek azzal, hogy a Silent Hillt a jelenlegi szabványokhoz igazítják és csiszolják a grafikát. Toyama elmondta, hogy a Silent Hill nem erről szólt, szóval újra kellene gondolni az egész koncepciót, hogy érdekes legyen a rajongók számára. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A fejlesztő egyúttal azt is elárulta az interjúban, hogy a filmekkel ellentétben a játékokat az eredeti állapotukban nehéz élvezni, mivel az idő múlásával megkopik a játékmechanika, legfőképpen a használhatóság, a racionalitás és a kifinomultság esetében. A Silent Hill például vizuálisan nézve nyilvánvalóan nem a modern készülékekhez készült, így Toyamának egyáltalán nincs kifogása ellene, hogy az eredeti esszenciát úgy alakítsák át, hogy az illeszkedjen a modern korhoz. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)