Hirdetés

Ilyenek lennének kedvenc játékaink izometrikus nézetből

|

Chris Bischoff ismét egy adag csodás képet készített, amiken megnézhetjük, hogyan képzelte el a Doom mellett a Bioshock: Infinite-et, az Assassin's Creedet és a The Legend of Zeldát a sokkal gyakrabban használt izometrikus kamerakezeléssel.

Hirdetés

Az utóbbi években egyre több fejlesztő használ izometrikus nézetet shootereknél, szerepjátékoknál, de korábban Chris Bischoff kalandjátéka, a Stasis is részben erre épített. A projekt kapcsán kialakított stílust a játék készítője már kipróbálta a Fallout 4 és a BioShock átalakításával is, de azóta még néhány játékot gondolt át.

Ahogy az alábbi képeken láthatjátok, az eredeti BioShock mellett a Columbiában játszódó Infinite-et is átültette saját stílusába...

...de a Doom izometrikus nézetből készült screenshotja sem néz ki rosszul.

Ezen felül azt is megleshetjük, milyen lenne egy taktikai Assassin's Creed (nagy valószínűséggel a Black Flagről van szó a kikötő alapján):

És egy régimódi Legend of Zelda jöhet?

Nektek melyik tetszik legjobban?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)