Hirdetés

Egy igazi Dead Space-veteránnal készül a nemrég bejelentett remake

|

Az EA Motive csapatában olyan ember is akad, aki kulcsszerepet játszott az eredeti Dead Space játék folytatásában.

Hirdetés

Az idei EA Play nagy dobása egyértelműen a Dead Space feldolgozásának bejelentése volt, aminek még annak ellenére is örültünk, hogy sokan egy teljes értékű folytatásban reménykedtek. A projektről azóta megtudhattuk, hogy  itt-ott a játék sztoriját is egyértelműbbé teszik, s hogy szerencsére nem lesznek benne mikrotranzakciók.

Mivel az eredeti trilógiát készítő Visceral Gamest még 2017-ben bezárta az EA, a remake már a Star Wars Squadrons felett bábáskodó EA Motive berkein belül készül, de a jelek szerint egy vezető fejlesztő személyében megmarad a kapcsolat a régi csapattal is.

Hirdetés

A Dead Space feldolgozásában ugyanis művészeti igazgatóként vesz részt az a Mike Yazijan, aki már a Dead Space 2 fejlesztésében is ugyanezt a szerepet töltötte be, akkor még a Visceral montreali stúdiójának tagjaként.

Ez az EA Motive hivatalos blogján megjelent bemutatkozó posztból derült ki, melyben Yazijan is megszólalt. A korábban a Batman: Arkham Origins művészeti irányát is dirigáló fejlesztő elmondása szerint annyira élvezte a 2011-ben megjelent Dead Space 2 fejlesztését, hogy nem is akarta, hogy véget érjenek a játék munkálatai.

A Dead Space remake fejesei (b-j): Mike Yazijian művészeti igazgató; Roman Campos-Oriola kreatív igazgató és Philippe Ducharme vezető producer.

A Dead Space feldolgozásához pedig előásta a jegyzeteit a visceralos időkből, telis-tele koncepciós rajzokkal és a látványt felvázoló útmutatásokkal. Még érdekesebb, hogy Yazijan az első Dead Space-t fejlesztő Visceral Redwood és a folytatásért felelős Montreal közötti beszélgetések jegyzeteit is megőrizte, így első kézből vannak iránymutatásai arról, hogy miként látták a játék világát az eredeti alkotók.

"Ez mind benne van, és fel is használjuk az új játékban."

- ígéri a művészeti igazgató. Ha pedig ebből nem lenne egyértelmű, Yazijan külön kiemelte, hogy az inspiráció fő forrása az eredeti Dead Space lesz, és hogy már csak tiszteletből is hűek maradnak a játék "történetéhez, művészeti irányához, mindenéhez".

Mint ismert, a Dead Space feldolgozása különleges eset lesz, az EA Motive ugyanis jóval többet ígér egy remasternél: az eredetire nagyban építő, de az alapoktól összerakott, vadonatúj játékot kapunk PC-re és next-gen konzolokra, így izgalmas kérdés, hogy mindezt miként sikerül majd összhangba hozni az eredeti vízióval.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)