Hirdetés

Így lett látszatra ugyanolyan, mégis különböző a Mortal Kombat két ikonikus karaktere

|

Sub-Zero és Scorpion sok szempontból egyforma, de a Mortal Kombat alkotói megmutatták, hogyan hoztak létre mégis finom különbségeket közülük.

Hirdetés

Pletykák és találgatások már utalnak rá, hogy készül a Mortal Kombat 12, de a közösségi médiában egyébként kifejezetten aktív Ed Boon egyelőre nem a széria jövőjéről, hanem a múltjáról mesél. Mivel idén, egész pontosan októberben lesz harminc éve, hogy megjelent az első Mortal Kombat, sok mindent megosztott a sorozat eredetéről is. Ennek kapcsán került szóba egy érdekes kulisszatitok, ami a sorozat két ikonikus karaktere, Sub-Zero és Scorpion létrejöttéről szólt.

Hirdetés

A két karakter a külsejét tekintve szinte csak a ruhája színében különbözött, ez pedig a karakterek animációjára is vonatkozott. A nemrég a Twitteren megosztott videóban Boon azt mutatta meg, hogyan vették fel az animációkat és pózokat, amik alapján a játékbeli modelleket megmozgatták.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Ahogy a videón is látható, a kamera előtt álló szakembert is úgy instruálta a Mortal Kombat atyja (ami közben az Indiana Jones zenéjét is elkezdte néha fütyülni), hogy a pózoknak ugyan különböznie kell, de arra figyeljenek oda, hogy a támadások animációi aztán szinte teljes mértékben meg fognak egyezni.

A poszt alatti hozzászólásláncban egyébként még részletesebben kifejtette Boon, hogyan folytak a munkálatok, ebben kitért arra is, hogy eredetileg a memória szűkössége miatt döntöttek úgy, hogy egyező animációkat kap a két karakter. Most már valószínűleg ilyen kompromisszumokra nincs szükség, így a modern látványt kiszolgáló, minél részletesebb animációkra és effektekre koncentrálhatnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)