Hirdetés

Nagyon furcsa módszerrel készült az Inside zenéje

|

A Playdead munkatársa egy érdekes koncepciót vitt véghez az Inside zenéjének felvételeikor, amihez még egy emberi koponyát is felhasznált.

Hirdetés

Ahogy azt nemrég a Blizzard munkatársai is megmutatták, egy játék hangjainak elkészítése elképesztően érdekes munka, ami gyakran váratlan eszközöket is igényel. Egy szakmai blog hasábjain viszont egy, még az övéknél is furább történetet mesélt el az Inside zeneszerzője.

Martin Stig Andersen minden projekthez keres valami olyan hangzásbeli adalékot, ami minden mástól megkülönbözteti az adott művet. A Playdead puzzle-platformere esetében pedig az a jelenség jutott eszébe, aminek köszönhetően a saját hangunkat egészen máshogy halljuk, mint a külvilág, ezért is fura saját magunkat egy felvételen hallani. Éppen ezért az Inside zenéjét egy emberi koponyán keresztül vette fel, hogy a soundtrack magában hordozzon sokat a rezgések közül, amit mi magunk is hallanánk, ha a zene szó szerint a fejünkben szólna.

Ahogy fent hallhatjátok, a koponya tényleg nagyon érdekesen változtatja meg a szintetikusan előállított hangokat. Andersen munkája persze a felvételek elkészítése mellett is elég összetett volt, ugyanis először meg kellett találnia a megfelelő mikrofont, majd elég sok utómunkára is szüksége volt. A koponya torzító hatásai ugyanis elég sokat elvettek eredetileg a zene részleteiből, így ezeket vissza kellett állítania, ami után azért rengeteg megmaradt az emberi csontok által adott karakterből. Ha kíváncsiak vagytok a zeneszerző gondolatmenetének többi részletére is, mindenképpen olvassátok el az eredeti blogposztot.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)