Hirdetés

Infiniti-magazin iPad® tulajdonosoknak

|

Májusban kerül bemutatásra a teljesen új megközelítéseket eszközlő virtuális magazin.

Hirdetés

Röviddel az Apple® iPad® bemutatása után a nagy teljesítményű autóiról ismert, többszörösen díjnyertes japán prémium márka, az Infiniti “adeyaka” című magazinja már a világ minden táján kifejezetten az iPad készülékekre kifejlesztett változatban is elérhető.

Az iPad-re kifejlesztett adeyaka tehát kiegészíti a magazin Európában, Oroszországban, a Közel-Keleten és Kanadában nyomtatott formában megjelenő, illetve az interneten is elérhető változatait. Akárcsak az összes többi adeyaka magazin, az iPad változat is a németországi székhelyű szakkiadó, a Köckritzdörrich munkája.

Az adeyaka magazin iPad változatának kiadásával az Infiniti szeretné kihangsúlyozni a vállalati kiadványok területén betöltött vezető szerepét. A magazin internetes verziója már 2008-as kiadásakor új mércét állított fel, 2009-ben pedig elnyerte a legjobb vállalati kiadványnak járó “Best of Corporate Publishing Award” díjat, amely a vállalati kommunikáció legfontosabb elismerésének számít Európában. Ami a tartalmat és a megjelenést illeti, az adeyaka iPad-es változata elsősorban a magazin nyomtatott változatához igazodik, de új és érdekes lehetőségekkel bővíti a márkával kapcsolatos ismeretszerzés élményeit, vagyis új szintre emeli a márka kommunikációs teljesítményét.

Az adeyaka iPad-re kifejlesztett változata 2010 májusától érhető el az Apple iTunes online áruházban.

Andreas Sigl, az Infiniti globális márka innovációért felelős ügyvezetője  időben felismerte, hogy a nemzetközi prémium márkává vált Infiniti az iPad-re kifejlesztett magazin segítségével még jobban el tudja érni technikai újdonságokra fogékony célközönségét. “Meg voltunk győződve arról, hogy a szerkesztői munka és a média nyújtotta lehetőségek merőben új kombinációjával még magasabbra tudjuk emelni márkánk népszerűségét. Az adeyaka Apple iTunes online áruházban megvásárolható iPad-es változatával tehát elsőként érhetjük el potenciális és meglévő vásárlóinkat a világ minden táján egyetlen médián keresztül.”

Berthold Dörrich, a Köckritzdörrich Kiadó ügyvezetője elmondta: “Az iPad változat kiadásával immár - elsőként - lehetőségünk nyílik a nyomtatott magazin és a korszerű tartalomkezelés előnyeinek ötvözésére anélkül, hogy (mint korábban) a felhasználónak át kellene térnie a nyomtatott változatról az interneten elérhető online változatra. Ennek köszönhetően az Infiniti márkával kapcsolatos élmények minden eddiginél nagyobb intenzitással kommunikálhatók. Azzal, hogy a magazin olvasói közvetlenül az iPad segítségével megoszthatják élményeiket ismerőseikkel a különböző közösségi oldalakon (pl. a Facebook-on, a XING-en, a LinkedIn-en, vagy a Twitteren), a magazin egy különösen erős „hógolyó” effektust biztosít ügyfelünk számára a márkakommunikációban.”
 

“Az adeyaka iPad változata kihasználja az iPad számos funkcióját, így teljesen egyedülálló olvasási élményt kínál, miközben mit sem veszít abból a „pillants rá, és érezd” élményből, amelynek köszönhetően az adeyaka egyike lett azoknak a magazinoknak, amelyek a legnagyobb elismerést vívták ki az olvasók körében” – mondta Lutz Suendermann, a projektért felelős kreatív igazgató.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)