Hirdetés

Warhammer 40,000: Carnage teszt - nincs ma más, csak mészárlás

|

Magányos Warhamer 40,000 mészárlás, mobilokon: ez a Carnage.

Hirdetés

Milyen Warhammer játékra vágyik vajon a nép? Legyen egy új stratégia? Legyen egy lövöldözős TPS? Vagy igazán jöhetne már a Warhammer Karting? Ezt talán a franchise jogainak birtokosai sem tudják. Mindenesetre próbálkoznak mindenfélével; a most megjelent Warhammer 40,000 Carnage semmi mást nem ígér, mint néhány órányi önfeledt orkritkítást.

A Carnage-ben nem egy egységnyi Space Marine-t, hanem egyetlen Ultramarine-t (vagy később Blood Angelt) irányíthatunk, akinek feladata nem más, mint hogy sétáljon előre a pályákon, és minden elé vetődő egyént mozgásképtelenné tegyen. Illetve az, hogy megtalálja Tychaeus kapitányt, de ez most nekünk a játékmenet szempontjából teljesen mellékes.

És ebben tényleg ennyi van: megyünk, gyilkolunk, örülünk, ha vége. Egy pályát átlagosan körülbelül két perc teljesíteni, de mindegyiket érdemes újrajátszani módosítók bekapcsolásával, melyektől az ellenfelek keményebbek lesznek. Ez inkább azoknak jó, akiknek első végigjátszásra is tetszik, a többiek ugyanazt fogják kapni, amit először, csak egy fokkal több buktatóval. A pályákon szerzett érmékből és aranyakból fejleszthetjük felszerelésünket, megváltoztathatjuk karakterünk kinézetét. Vicces, hogy a tutorial alatt egy brutálisan felszerelt csóvával vagyunk, míg amikor elkezdődik a játék, egy lényegesen kevésbé tekintélyt parancsoló arcot viszünk harcba.

Mondhatni jó hír, hogy ugyan van a játékban prémium fizetőeszköz (ami egyébként tudva, hogy a játék maga is elég sok pénzbe kerül, kissé visszás), de a használatára nem vagyunk rákényszerítve. Még az is lehet, hogy egyszer csak free-to-play-jé változtatják.

Valamiért játék közben az az érzésem támadt, hogy ez igazából egy öltöztetős játék, ami köré raktak egy kis lövöldözést, nehogy valaki azt gondolja, hogy lehet erőszakmentes Warhammer játékot készíteni. A fegyverek, a páncélzat megváltoztatása persze jópofa dolog, és a játékmenetre is jócskán hatással van, de egy kicsit több hangsúlyt kellett volna fektetni az ellenfelek viselkedésének kidolgozására, a pályák repetitívségének csökkentésére.

Ami tetszett
Ami nem tetszett
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)