Hirdetés

A PlayIT-en te is részese lehetsz az utóbbi évek leginnovatívabb hirdetési fejlesztésének

|

Ha meglátogatjátok a budapesti PlayIT-en a Vreo standját, akkor ti is kivehetitek a részeteket a játékbéli hirdetéseket teljesen átformáló új rendszerből.

Hirdetés

Korábban már mi is írtunk a Vreo nevezetű új rendszerről, ami alapjaiban gondolja újra a videojátékokba elhelyezett reklámok témakörét. Alapvetően senki sem szeret játék közben hirdetéseket nézegetni, a Vreo viszont egy olyan merőben új megoldást talált ki, ami egyszerre kedvez a hirdetőknek, a fejlesztőknek és nekünk játékosoknak is. A budapesti PlayIT Show ráadásul te is részese lehetsz ennek a projektnek. 

A Vreo forradalmi ötlete abban rejlik, hogy a videojátékokba autentikusan helyez el reklámokat. Képzeld el például, hogy a legújabb GTA epizódban fedezed fel éppen a várost, és az egyik utcában megpillantasz egy óriásplakátot. Általában az ilyen hirdetőtáblákon kitalált cégek fiktív reklámjai szerepelnek, a Vreo azonban össze akarja kötni a hirdetőket és a fejlesztőket, munkája eredményeképpen pedig az említett plakát akár egy valódi reklám is lehet. Idegesítő felugró reklámablakok helyett tehát a környezethez illeszkedő, játékbéli plakátok és hasonló hirdetmények lehetnének a reklámozás felületei. 

Ez azért is remek ötlet, mert az így extra profitra szert tevő fejlesztők és kiadók ezzel akár a mikrotranzakciók és a loot boxok alternatíváját is felfedezhetik. Ráadásul még mi is jól járunk, ugyanis magukat a játékosokat is jutalmazza a rendszer, ha a játékbéli reklámokat nézegetik. A Vreo az egész projekt köré egy saját virtuális fizetőeszközt, kriptovalutát is kiépít. 

Most szombaton a budapesti PlayIT Show-n is képviselteti magát a Vreo. Ha meglátogatjátok a standjukat, a helyszínen regisztráltok és lőttök egy fotót a standnál osztogatott socal carddal, majd ezt posztoljátok a megadott hashtaggel valamelyik közösségi oldalra, akkor elég komoly szerepet kaptok az egész projekt életében. Akik ugyanis az előbb taglaltakon túl vannak, azok az ICO után (vagyis azt követően, hogy Vreo startup finanszírozása megtörténik) tokenekkel gazdagodnak. Ezek a tokenek gyakorlatilag úgy működnek, mint a részvénytársaságok esetében maguk a részvények, tehát a kitermelt profit a tokenek arányában oszlik szét.

Ha felkeltette az érdeklődéseteket ez a valóban nem mindennapi lehetőség, akkor mindenképpen keressétek a Vreót június másodikán a PlayIT Show.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)