Hirdetés

A Warner fejese elmagyarázta, miért okés dolog szinte kész filmeket kukázni

|

David Zaslav szerint valójában bátor dolog volt lemondani a Batgirlről és John Cena Coyote-filmjéről.

Hirdetés

Azt már a WarnerMedia tavalyi eladása előtt is sejteni lehetett, hogy az így létrejövő Warner Discovery jelentős változtatásokat eszközöl majd a céghez tartozó tartalmakban és szolgáltatásokban, a vezérigazgató David Zaslav által levezényelt mészárlásra viszont senki sem volt felkészülve.

Az új vállalat égisze alatt ugyanis a pénzügyi stabilizálás jelszavával nemcsak leépítésekre került sor, hanem számos tartalmat is elkaszáltak, köztük a már teljesen leforgatott Batgirl és Coyote vs. Acme-filmekkel. Az utóbbiban a pankrátor/színész John Cena játszotta volna a főszerepet, egy jelentés szerint pedig a Warner Discovery egy 30 millió dolláros adóleírás kedvéért vonhatta vissza, ami még a politika figyelmét is felkeltette.

Erre reflektált most a CEO David Zaslav, aki nemrég maga is annak a DealBook-konferenciának a vendége volt, ahol Elon Musk káromkodva küldte el melegebb éghajlatra a Twittert bojkottáló hirdetőket.

Hirdetés

Zaslav tévedésnek nevezte az adólevonásra koncentráló narratívát, és a következőképp magyarázta a Coyote-film elkaszálását:

"Ha készítünk egy műsort, egy 100 millió dolláros filmet... tegyük fel, hogy elköltöttük a 100 millió dollárt, és mégsem adjuk ki. A pénz elveszett. Nincs semmi hasznunk belőle. A kérdés az, hogy fogjunk-e bizonyos filmeket, mutassuk be őket a mozikban, és költsünk-e még további 30-40 millió dollárt a promóciójukra. A Warner Brothers csapata és az HBO számos döntést hozott. Nehéz döntéseket hoztak. De ha a vállalatunk mai egészségét nézem, akkor igenis meg kellett hoznunk akkor ezeket a döntéseket. Ehhez pedig igazi bátorság kellett."

- taglalta a Deadline szerint a vezérigazgató. A vezető tehát arra utalt, hogy nem bíztak a kukázott filmek sikerében, amelyek a promóció által megkövetelt további dollármilliókkal még több veszteséget termelhettek volna, ezért logikus és bátor húzás volt a fiókban hagyni őket. Mindenki döntse el maga, hogy elfogadja-e a magyarázatot, de annyiban egyetérthetünk Zaslav érvelésével, hogy a mozifilmek reklámkampányai valóban jelentős összegeket emésztenek fel, amiről ebben a cikkünkben meséltünk nektek.

A jó hír, hogy a Coyote vs. Acme esetében igazából már mindegy is, hogy mit gondol a stúdió, mivel a közfelháborodás hatására a Warner Discovery időközben beleegyezett, hogy a készítők valaki másnak adják el a filmet, így jó esély van rá, hogy végül mégis láthatjuk majd.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)