Hirdetés

Nem követi el az EA újra azt a hibát, amit a Battlefront II-nél

|

A nemrég előléptetett Patrick Söderlund elmondta, alaposan átgondolták, hogyan tovább.

Hirdetés

A Battlefront II tavaly novemberi loot box-botrányát nem csak az Electronic Arts, de az egész ipar megérezte, és nem kérdés, hogy tanult belőle mindenki. A játék azóta átalakult, és bár újra vannak mikrotranzakciók, előnyt már nem lehet pénzért vásárolni.

Hirdetés

Söderlund a Polygonnak adott interjút. Az eddig a stúdiókat felügyelő fejes mostantól chief design officer pozícióban tevékenykedik, így a kiadó minden játékának tervezésében aktívan részt vesz. A loot boxos ügyek hatással voltak a csapatra.

"Céges szinten jelentős lépéseket tettük annak érdekében, hogy átgondoljuk és megértsük a monetizációs mechanikákat, a loot boxokat, és más dolgokat, mielőtt kiadnánk közelgő játékainkat."

- mondta. Valószínűleg ők sem gondolták át teljesen, az általuk a Battlefront II-ben alkalmazott megoldás milyen következményekkel jár. 

Söderlund ígéretet tett arra, hogy sem a Battlefield, sem az Anthem nem alkalmaz hasonló megoldást.

"Egyértelmű számunkra, hogy a játékosok másképp látják a céget, mint mi. Ebben a helyzetben a vezetőség tagjaként, a stúdiók vezetőjeként kénytelen vagyok ezt komolyan venni."

- tette hozzá. 

Innentől remélhetőleg csak a dicsőség felé vezet az út. A következő Battlefield októberben jelenik meg, az Anthem pedig jövő tavasszal.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)