Hirdetés

A Capcom leállította a vancouveri stúdiója minden projektjét

|

Valószínűleg a következő Dead Rising is áldozatul esett. Legalább a Monster Hunter: World PC-s sikere vigasztalást nyújt a kiadónak.

Hirdetés

Nagyon termékeny lett az utóbbi években a Capcom. Idén a Monster Hunter: Worlddel sikerült már konzolon és PC-n is sikert aratni, jövőre pedig a Devil May Cry 5-tel próbál meg bevételhez jutni a kiadó.

Hirdetés

Most viszont veszteséggel kell számolnia, ugyanis egy közlemény szerint a Dead Rising játékokon dolgozó vancouveri stúdió minden fejlesztését leállították, mivel a cég átcsoportosítja erőforrásait. Ez egy 4,5 milliárd yenes bukást jelent. Egyelőre úgy tűnik, a fejlesztőcsapat megmarad, csak várhatóan más Capcom stúdiók projektjeibe fog besegíteni. Megtudtuk azt is, hogy a Monster Hunter: World PC-s változata messze a várakozásokon felül teljesített, úgyhogy nem lesz annyira szomorú a negyedév a kiadónak.

A Kotaku már februárban is arról írt, hogy elbocsátások történtek Vancouverben, és a következő Dead Rising-ból is visszavettek.

Ha többet szeretnél tudni az üzleti világról, vagy az IT területén akarsz dolgozni, akkor kövesd a legfontosabb híreket!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)