Hirdetés

Az EA szerint már olcsóbban tudnak jobb játékokat fejleszteni

|

Nemrég az Electronic Arts pénzügyi vezetője mesélt arról, hogyan készítenek egyre jobb játékokat és a Frostbite motornak köszönhetően hogyan tehetik meg mindezt ésszerű költségek mellett.

Hirdetés

Mióta az Electronic Arts vezetését 2013-ban Andrew Wilson vette át, a kiadó apró, de határozott lépésekkel igyekszik ismét megnyerni magának azokat a gamereket, akik korábban egymás után két évben választották meg őket Amerika legrosszabb cégének. Nemrég az EA pénzügyi vezetője, Blake Jorgensen beszélt arról egy befektetési konferencián, hogyan is tervezik mindezt megvalósítani.

Jorgensen szerint korábban a kiadó túl sokat áldozott a kisebb projektekre, amikben nem rejlett annyi lehetőség, mint a nagyobb sorozatokban, ezért is adtak ki kevesebb játékot az utóbbi években. Az ebből következő, pénzügyileg eredményes időszakot követően viszont ismét kicsit több dologgal próbálkozhatnak, de ezt is a lehető leghatékonyabban szeretnék megtenni.

"Igyekszünk abba fektetni, hogy jobbá tegyük a játékainkat, a külsejüket, a grafikát, a játékmenetet, mélyebb sztorikat szeretnénk alkotni, hogy még több embert vonzzunk a sorozatainkhoz, vagy vegyünk rá, hogy visszatérjenek hozzájuk. Igyekszünk szolgáltatásokat a játékok köré építeni, ami egyre jobb pozíciót jelent. Ha el tudjuk érni, hogy valaki egész évben játsszon a FIFA-val, vagy a Maddennel, sokkal több értéke van ezeknek a szolgáltatásoknak, mint ha csak néhány alkalommal veszik őket elő és tovább is állnak egy másik játékhoz"

- mondta Jorgensen.

A pénzügyi vezető pedig nem véletlen hozta fel példaként a két legfontosabb sportszériájukat, ugyanis ezeknek a játékoknak is központi helye van az EA stratégiájában. A FIFA 17 után ugyanis jövőre a Madden NFL is a Frostbite motorra vált majd, ami már az utóbbi években is rengeteget segített a kiadó alá tartozóstúdióknak. Például az új FIFA sztorimódjának készítésében némi segítséget tudott nyújtani a BioWare is, hiszen a Mass Effect Andromeda kapcsán ők is ugyanazzal a motorral dolgoznak, mint a focis játékon dolgozó EA Canada.

Az engine új változatának készítésekor pedig nagy hasznát vették annak a sokéves tapasztalatnak, amit a sportjátékokon dolgozó csapatok az emberi mozgás modellezésével kapcsolatban felhalmoztak. A nem kevés előkészítő munkának és szakértelemnek hála így most egy olyan motort használhatnak, ami a végleges látványhoz képest nem is olyan költséges, hiszen nem kell minden játékhoz az alapjaitól felépíteni.

Nektek hogy tetszik az EA új hozzáállása?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)