Hirdetés

Nevet változtat a Metro és Saints Row játékok kiadója, mert az emberek nem tudják kiejteni

|

Az új névhez természetesen új arculat is tartozik, amit szintén megmutatott az Embracer Grouphoz tartozó Koch Media.

Hirdetés

Talán túlzás lenne kijelenteni, hogy egy jól csengő cég- vagy márkanév már önmagában fél győzelem, de kétségtelenül szerencsésebb olyat választani, ami könnyedén gördül le a leendő partner, ügyfél vagy vásárló nyelvéről, és nem azon kell szegénynek törnie a fejét, hogy ezt mégis hogy a búbánatba ejtik a nála tájékozottabbak. No, a Koch Media nevének előtagja dacára annak, hogy mindössze négy betűből áll, könnyedén kifog az embereken.

Én például a mai napig németesen ejtem (koh), elvégre egy német-osztrák gyökerű cégről van szó, amit Franz Koch és Klemens Kundratitz alapított, de német nyelvterületen kívül ebből valamiért koccs lett, illetve káccs ott, ahol angolul beszélnek. És persze mindig akad, aki a ch-t ck-nak látja/olvassa, és ennek megfelelően k-nak is ejti. Erről egyébként Kundratitz pár éve meg is osztott egy vicces videót.

Hirdetés

Szóval ezt a helyzetet megelégelve nevet változtatott a Koch Media, ami mostantól Plaion (a Play On gyaníthatóan foglalt volt), és mint azt Klemens Kundratitz a gamesindustry.bizzel közölte, az arculatváltás része az új logó, amely egy interaktív play gombot szimbolizál, benne egy absztrakt P-vel, ami értelemszerűen a Plaion nevét reprezentálja. "A szalag a digitális szórakoztató ökoszisztéma vezetőjeként betöltött elfogadó, magunkhoz ölelő (embracing, mint Embracer Group) és összekapcsoló szerepünket jelöli" - fogalmazott Kundratitz.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Az Embracer Groupon belül jókora szervezeti egységet alkotó Plaion (hozzá tartozik többek között a Deep Silver, a Dambuster Studios, a Volition, a Free Radical Design, a Warhorse, a Flying Wild Hog és a Milestone) a társalapító szerint inkább B2B szinten bír jelentőséggel, a játékosokat kevésbé érinti, hiszen ezt leszámítva minden marad a régiben, nem nyúlnak a többi brandhez (pl. Deep Silver), és a tervek sem változnak, amelyeket röviden és tömören úgy lehet összefoglalni, hogy játékokat akarnak fejleszteni, és azokból lehetőleg jó sokat eladni. Az pedig, hogy más médiumok felé is nyissanak, nem a vezetőség új keletű dilije, már 2019-ben nekiálltak lefektetni egy saját filmstúdió alapjait.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)