Hirdetés

Több exkluzív játékot szeretne az Epic Games Store, nagyvonalú ajánlattal csábítja magához a fejlesztőket

|

Továbbra sem tett le arról a Fortnite és az Unreal Engine mögött álló vállalat, hogy a Steamet lenyomva az első számú PC-s piactérré váljon.

Hirdetés

Decemberben lesz öt éve, hogy elindult az Epic Games Store, mely kezdettől fogva agresszív taktikával igyekezett minél nagyobb szeletet kihasítani magának a PC-s játékpiac tortájából. A gamereket a bőkezűen osztogatott ajándékok vették rá a rendszeres látogatásra, a fejlesztők szemében pedig az iparági sztenderdnél jóval alacsonyabb sarc (a bevétel 30 százaléka helyett csak 12 százalékára tartott igényt) tette vonzóvá a fiatal piacteret. Arról nem beszélve, hogy Tim Sweeney-ék hajlandók voltak mélyebben is a zsebükbe nyúlni, csak hogy hosszabb-rövidebb időre kizárólagosságot szerezzenek egy-egy alkotás terjesztése felett. Ez viszont sok játékosnak szúrta a szemét.

Aki változatlanul így érez az Epic Games Store iránt, jobban teszi, ha felkészül, hogy a jövőben várhatóan emelkedésnek indul az olyan játékok száma, amelyek ezen a piactéren debütálnak, és csak később válnak elérhetővé a Steamen, a GOG.com-on vagy bárhol máshol.

Hirdetés

Ennek az oka nem más, mint egy új, a korábbinál is vonzóbb ajánlat, mely szerint az Epic Games Store hat hónapon át a bevételt teljes egészében átengedi a fejlesztőknek/kiadóknak azzal a feltétellel, hogy a játékuk elsőként ezen a platformon válik elérhetővé, a bevételek elosztása pedig a kedvezményes időszak leteltével visszaáll a régi 88:12-es rendszerre. Mérettől függően az EGS bármelyik partnere előtt nyitva áll október 16-ától az Epic First Run program, amelyben az említett napon vagy azután megjelenő, harmadik fél piacterén vagy előfizetéses szolgáltatásában soha meg nem fordult alkotások vehetnek részt. E szabály alól kivételt csupán a partnerek saját piacterei, szolgáltatásai képeznek. A csatlakozást egyébként még az is ellehetetleníti, ha már érvényben van valamilyen exkluzivitásra vonatkozó megállapodás.

Tim Sweeney szerint mindenki nyer az üzleten: az Epic újabb vásárlókat, a fejlesztők több pénzt. Ráadásul a programban résztvevő játékok kiemelt helyen szerepelnek majd a piactéren futó kampányokban, és exkluzív plecsnikkel is ellátják őket, hogy kitűnjenek az átlagos címek közül, de honlapelhelyezéssel, valamint dedikált kollekciókkal is javítanak fognak a láthatóságukon.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)