Hirdetés

Van még rá esély, hogy idén befusson a The Witcher 3 és a Cyberpunk 2077 next-gen változata

|

De már semmit sem mer felelőtlenül megígérni, láthatóan tanult a hibákból a CD Projekt RED.

Hirdetés

A Benny Hill Show legjobb éveit is lepipálta az a bohózat, amit a CD Projekt RED tavaly a Cyberpunk 2077 megjelenési dátumával művelt, hiszen háromszor is elcsúsztatták a játékot, mire (olyan állapotban, amilyenben) piacra került.

Valószínűleg ezért is van úgy vele a stúdió, hogy az idénre ígért next-gen változat, illetve a The Witcher 3 Saber Interactive által fejlesztett next-gen verziója esetében már inkább nem erőlteti a konkrétumokat, ám a legfrissebb pénzügyi beszámolóban még így is szóba került a két rajt kérdése.

Hirdetés

A CD Projekt RED által megosztott PDF mind a Cyperpunk 2077, mind a The Whitcher 3 Xbox Series S|X-es és PS5-ös változatánál azt írja, hogy a célzott megjelenési időszak továbbra is 2021 kései szakasza. Ez ugyan arra utalna, hogy a stúdió egyelőre bízik magában, a beszámolóhoz fűzött kommentár viszont hűti a kedélyeket.

A CD Projekt RED üzleti vezetője, Michal Nowakowski a befejtetőknek tartott tájékoztatón ugyanis arról beszélt, hogy igazából semmi sem biztos:

"A cél az, hogy az idei év kései szakaszában kiadjuk a Cyberpunk 2077 next-gen verzióját. Ugyanakkor, szem előtt tartva a tavalyi év tanulságait, és figyelembe véve, hogy ez egy fejlesztés alatt álló projekt, nem mondhatjuk teljes bizonyossággal, hogy változatlan marad az ütemterv."

Ugyanez pedig igaz a The Witcher 3 feltupírozott kiadására is:

"Ahogy a Cyberpunknál, itt is az a tervünk, hogy 2021 végén adjuk ki a játékot. Ugyanakkor a fejlesztés itt is folyamatban van, és nem lehetünk halálbiztosak abban, hogy nem változik a megjelenési ütemterv. De egyelőre mindkét címmel határozottan 2021 kései szakaszát célozzuk, és nem akarok ennél konkrétabban fogalmazni."

Mindent összegezve tehát egy csomag nesze semmi, fogd meg jól-t kaptunk a lengyelektől: lehet, hogy még idén jönnek a játékok, de az is lehet, hogy nem. Cserébe megosztottak egy grafikont arról, hogy a tavalyi év végéhez képest miként változott a munkaerő elosztása. Amint az látható, egyre kevesebben dolgoznak a next-gen Cyberpunkon, míg a játék első DLC-jén és "más projekteken" egyre többen.

A pénz tekintetében szintén határozottabban fogalmazott a stúdió.  A beszámolóból kiderült, hogy a CDPR a pénzügyi év első felében 470,6 millió zloty bevételt termelt, ami jelentős előrelépés a megelőző év azonos időszakában elkönyvelt 364 millió zlotys összeghez képest. A nyereség viszont mégis csökkent: az előző év megegyező szakaszában még 146 millió zlotynak örülhettek, az aktuális félévben viszont csak 105 millióig jutott a cég.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)