Hirdetés

Call of Duty: Ghosts - a közel 2 gigás patch, ami egyetlen dolgot javít

|

Megint egy indokolatlanul nagy javítás érkezett, most a Call of Duty: Ghosts PlayStation 4-es változatához. Vagy tényleg csak egy dolgot javít, vagy valaki lustálkodott az Infinity Wardnál.

Hirdetés

Mostanra már megbirkóztunk azzal a tudattal, hogy a Dead Rising 3 13 GB-os és az Assassin's Creed IV: Black Flag 2,3 GB-os javítása nem egyszeri eset volt, a next-gen konzolok tulajdonosainak fel kell készülnie arra, hogy gyorsan elfogyhat a szabad hely. A Call of Duty: Ghosts esete viszont mégis meglepő.

A most megjelent PS4-es, stabilitást javító csomag 1,7 GB-ot nyom, és a hozzá kapcsolódó patch note szokatlan módon csupán egyetlen listaelemet tartalmazott: „Kijavítja azt a kezdőképernyőn jelentkező hibát, ami akkor jelent meg, ha az Onslaughtot a játék indítása előtt kezdtük letölteni.”

Persze mindenki indokolatlannak tartja, hogy emiatt az egy apróság miatt 1,7 gigabájtnyi adatot kelljen letölteni. Az Activision Redditen próbálta megmagyarázni a javítás méretét, de inkább csak hosszasan kerülgették a dolgot, és elnézést kértek az égvilágon mindenért. Röviden összefoglalva annyit tudtak hozzátenni, hogy a patch note-okat és a patch-eket az Infinity Ward kezeli, ők semmilyen információval nem rendelkeznek a frissítések méretéről. Elmondták még, hogy a fájlméret platformonként más és más, next-genen mindig nagyobb lesz, szokjunk hozzá. Hát jó.

A Call of Duty: Ghosts második DLC-je, a Devastation áprilisban jelenik meg. Várjuk szeretettel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)