Hirdetés

Ez az az élmény, amit a Cyberpunk 2077-től vártunk volna

|

A Cyberpunk 2077-et bugok sokaságai tették élvezhetetlenné, de még ha túl és nézünk a technikai gondokon, akkor sem azt hozta, amit szerettünk volna. Egy rajongó megmutatta, hogy mit vártunk valójában.

Hirdetés

A CD Projekt RED rengeteg csodálatos dolgot ígért nekünk trailerekben és játékdemókban, de később kiderült, hogy ők magunk sem tudták, hogy mit akarnak kihozni a Cyberpunk 2077-ből. A színfalak mögött hatalmas káosz volt, ami legalább magyarázatot ad a szegényes végtermék minőségére.

Ha túl nézünk a játék bugjain, még akkor sem kielégítő az, amit kaptunk. Enfant Terrible is így érezhetett, amikor leült az Unreal Engine 5 elé megalkotni a következő nagy "Cyberpunk élményt".

Hirdetés

A techdemó megmutatja, hogy milyen is lehetne Night City az új motorral. A kis bemutatóhoz felhasznált elemekről egy tweetben ugyan mesélt, de a lényeg nem a darabokban, hanem az azok által felépített egészben van.

Egy ilyen techdemót persze "könnyű" összehozni, legalábbis, ha azt egy nagy, interaktálható világhoz mérjük. Ettől függetlenül Enfant megmutatta, hogy mit is vártunk mi a Cyberpunk élménytől.

A CD Projekt RED egyébként már korábban bejelentette, hogy a következő The Witcher játékukhoz az Unreal Engine 5-t fogják használni, így nincs kizárva, hogy egy jövőbeli Cyberpunk 2077 folytatás is így nézhet majd ki.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)