Hirdetés

Így készült a The Simpsons: Hit and Run Unreal Engine 5-ös verziója

|

A rajongói remake még a játék egyik eredeti dizájnerét is lenyűgözte. A legújabb bemutatója a felépítésének folyamatáról szól.

Hirdetés

Egy rajongó, hobbifejlesztő, és egyébként YouTube tartalomgyártó, Reubs nekiállt tavaly újjávarázsolni a The Simpsons: Hit and Run című klasszikust az Unreal Engine 5 segítségével. A projekt akkora figyelmet kapott, hogy még a játék eredeti dizájnere Joe McGinn is gratulált Reubs munkájához.

Sajnos a remake nem jelenhet meg soha, de az azt bemutató videó elég népszerű lett ahhoz, hogy Reubs indokoltnak érezze egy bemutató készítését, ahol végigmegy a fejlesztés folyamatán.

Hirdetés

A Hit and Run projekthez szükség volt ugye az Unreal Engine 5-re, de mellette az alkotó a Blendert és a saját narratív fejlesztői eszköztárát is felhasználta a tökéletes látvány és játékélmény elérésének érdekében. Hogy hogyan is álltak össze az egyes elemek, azt a lenti videóban maga Reubs részletesen elmeséli:

Akár a remake első bemutatója, úgy ez a videó is hatalmasat ment. Láthatóan lenne igény a The Simpsons: Hit and Run visszatérésére, de ezt a játék tulajdonosai is már nagyon jól tudják.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)