Hirdetés

Újabb pletykák a következő Kinectről

|

Most mindenki a Sonyra figyel, miközben az ellenséges vonalak mögött készül a válaszcsapás. Kiszivárogtak a következő Kinect specifikációi.

Hirdetés

A VGLeaks jóvoltából egy igen tartalmas dokumentum került közkézre. A kiszivárgott irat a Durango mellé csomagolt Kinect 2.0 specifikációt tartalmazza. Mivel ezek az adatok nem hivatalos forrásból származnak, érdemes pletykaként kezelni a dolgot, de a kikerült táblázat elég alapos és reálisabbnak tűnik, mint a Eurogamer 2011-es jóslata.

Sokat finomítottak a Microsoft mérnökei az előző változaton: a 640x480-as felbontású kamera helyén most 1080p-s optikák kapnak helyet (ezek egyébként már nem 24-bites RGB színtartományban üzemelnek, hanem a sokkal könnyebben alkalmazható 16-bites YUV technológiát használják). A kamerák mélységérzékelése nem változott (40 cm-től 4 méterig terjed „látótávolságuk”), de már nagyobb teret látnak be a szenzorok. Szintén nem elhanyagolható tény, hogy mostantól nem kell majd percekig szenvedni a Kinect kalibrálásával és a rendszernek ezentúl a bútorok sem jelentenek gondot.

Az ujjainkat még mindig nem fogja tudni követni az eszköz, de a dokumentum szerint legalább ülve is lehet használni, ráadásul meg fogja tudni különböztetni a nyílt és zárt tér adottságait. Ez is valami. Immáron akár hat személyt is képes párhuzamosan lekövetni (feltéve, hogy elérik az egyméteres magasságot), valamint képes különbséget tenni a nyitott tenyér és a zárt ököl között (tisztára, mint valami távol-keleti hitvallás).
A rendszer már nem csak hagyományos kamerákra hagyatkozik: az infravörös érzékelő segítségével gyengén megvilágított (feltehetően a tévé fényerejére gondolnak) szobában is gyakorolhatjuk testmozgást. A next-gen megoldáshoz természetesen már USB 3.0 dukál, és a válaszidő sebessége is javul, 90-ről 60 milliszekundumra (a vezeték nélküli Xbox 360 kontroller válaszideje 8 milliszekundum).

Olyan nagyot nem lépünk, mint sokan szeretnék. Ha valóban csak ennyi újdonságot kap a Kinect 2.0, akkor nem hódítja meg a keményvonalas játékosokat. Aprólékos ujjérzékelés még mindig nincs, az érzékelés és feldolgozás közötti idő továbbra is viszonylag magas lesz, így a megjelenő játékok sem lehetnek gyökeresen mások. Táncolni, ugrálni, családdal vagy haverokkal mókázni kicsit szórakoztatóbb lesz (már ha valódi a dokumentum). Ennyivel is beérnétek, vagy esetleg ennél többet szeretnétek?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)