Hirdetés

The Order 1886 előzetes - szörnyvadászat Londonban

|

A PlayStation 4 egyik komoly húzócíme, a Ready at Dawn által fejlesztett The Order 1886 paráztat majd rendesen. De pontosan hogyan is?

Hirdetés

A The Order 1886 bejelentése óta az már világossá vált, hogy miért lett PlayStation 4 exkluzív játék, megkaptuk a legelső látnivalókat és megismerhettük a neo-viktoriánius Londont is, de alig ismerjük a Ready at Dawn alkotását. A Gameinformer segítségével most kicsit többet tudhattunk meg, és természetesen meg is osztjuk veletek ezen tudást.

A Ready at Dawn társalapítója, Ru Weerasuriya szerint a The Order 1886-ban kereszteződnek a valós, történelmi események, illetve a fantasy, mitológiai és sci-fi elemek. Utóbbira remek példa a játék kezdőszituációja: ebben az alternatív történelmet bemutató sztoriban a hetedik vagy nyolcadik század környékén járunk, az emberiség két csoportra bomlott. A kisebb számú, genetikailag eltérő "félvérek" (amolyan mutáns lények) háborút indítottak az emberiség többi része ellen és a szóban forgó összecsapások egészen a 19. századig húzódnak - ekkor csöppennünk mi bele az események sűrűjébe.

A félvérek bestiális vonásokkal rendelkeznek és ezen jellemzőik miatt leginkább a mitológiai szörnyekhez lehetne őket hasonlítani és elsősorban az elnyomásuk ellen harcolnak. Artúr király és a kerekasztal lovagjai a fejlesztők elképzelései szerint azért kötöttek szövetséget, hogy kiirtsák ezeket a bestiákat.

Időközben felfedezték a "Fekete Víz" nevű anyagot, amelynek köszönhetően képesek lelassítani az öregedést, gyorsan regenerálódnak, valamint természetfeletti képességeket kapnak, így évszázadokon keresztül harcolhatnak a félvérek ellen. Ők a The Order tagjai.

A játékban Sir Grayson Galahad lovagot irányítjuk, aki a rend legidősebb tagjaként és vezetőjeként továbbra is hűen szolgálja a királyt, de a Fekete Víz által meghosszabbított élete miatt egyre többször kérdőjelezi meg a helyét a világban.

A 19. századra már-már úgy tűnt, hogy a félvérek megnyerik a háborút, ám az ipari forradalomnak köszönhetően olyan technológiákat fejlesztett ki az emberiség, mint például a léghajó, a vezeték nélküli kommunikáció vagy a hőlátás, melyeknek köszönhetően előnyre tettek szert. Természetesen vadonatúj fegyverek is felbukkantak, ilyen volt a villámszóró vagy az az eszköz, ami robbanószert lőtt ki.

Mindennek tetejébe London szegényebb rétege lázong, a helyzet pattanásig feszült, hiszen a kevésbé jómódúak szemében ellenszenvet és haragot kelt a gazdagok nagyvilági élete. A rend tagjai is a vagyonosokat támogatják, ezért a nélkülözők nem szívlelnek minket túlságosan. A sztori tehát erre az alaphelyzetre épül, ezernyi lehetőséggel bír (erről többet viszont nem árultak el), de a Ready at Dawn természetesen a The Order 1886 gameplay részére is nagy figyelmet fordít.

A játékmenet során Galahadot TPS nézetben látjuk majd, ami tökéletes választás a harcrendszerhez, ugyanis fedezékről-fedezékre araszolhatunk majd, sőt, ha meguntuk a félautomata pisztolyokkal és különböző, nem szokványos fegyverekkel folytatott távolsági harcot, lehetőségünk lesz az ellenfelet magunkhoz rántani, majd közelről likvidálni.

Ha meglepetésszerűen ér minket a támadás, akkor egy bonyolultabb közelharci rendszer részeként jönnek képbe a QTE események, de a fejlesztők ígérete szerint ezek rendkívül egyediek lesznek és belesimulnak majd a játékmenetbe, így nem lesznek zavaróak.

Az egyik komolyabb tűzerővel rendelkező fegyver a Thermite Rifle lesz, amely tömörített alumínium vas-oxidot lő ki, ez felhőt képez, majd egy gyújtóláng segítségével berobbanthatjuk az elegyet és mindenki mást is, aki épp benne vagy a közvetlen környezetében tartózkodott. Kaptunk példát az egyik filmszerű jelenetre is: menekülésük során Galahad és egy másik lovag, bizonyos Percival meglátnak egy sebesült embert és úgy döntenek, hogy segítenek rajta. Behúzzák egy épületbe, a kamera rájuk közelít, de Galahadot irányítva tovább harcolunk, miközben javában zajlik a sérült megmentése.

A fejlesztőcsapat nem volt hajlandó elárulni, hogy a projekt tartalmaz-e majd többjátékos módot, de azt elárulták, hogy kedvelik a multiplayert, tehát nincs kizárva semmi. A The Order 1886 a PlayStation 4 egyik legkeresettebb játéka lehet, már csak az a kérdés, hogy a jó alapötletet és a Gears of War szerű játékmenetet képesek lesznek-e olyan ötletekkel összetákolni, amitől úgy érezzük majd, hogy ezért a játékért is érdemes lehet next-gen Sony konzolt venni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)