Hirdetés

The Witcher 3: Wild Hunt - így épült a világ (videó)

|

Aki kíváncsi rá, hogy hogyan alkotják meg azt a gyönyörű, nyitott világot, melyben majd mi is kalandozni fogunk, most beleshet a függöny mögé.

Hirdetés

A The Witcher 3: Wild Hunt engine programozója, Przemysław Czatrowski a múlt hónapban megrendezett GDC-n megmutatta a közönségnek, hogyan használja a csapat az Umbra 3 erejét ahhoz, hogy felépítsék a játék csodálatos világát.

A trükk lényege, hogy a CD Projekt RED csökkentette a grafikus kártyák terhelését azzal, hogy motorral csak azokat a grafikai elemeket rajzoltatja ki, melyeket a játékosnak adott időpillanatban látnia kell. A folyamat úgy működik, hogy bizonyos adathalmazok tartoznak a világ egy-egy területéhez. A motor felismeri, hogy mi merrefelé nézünk, mit láthatunk, és lehívja a szükséges adatokat az adott halmazból. Ha a kamera elmozdul, akkor a terület másik részét rajzolja ki , és az előzőleg kirajzolt rész feleslegessé vált darabjait kiüríti a memóriából.

Példának itt ez a két kép, ahol láthatjátok, hogyan is áll Geralt a csatában, és mit is rajzolt ki ennek függvényében a motor.

Na, hogy tetszik a megoldás?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)