Hirdetés

Pokémon GO - nem hiszitek el, mennyi bevételt generált

|

Jó, jó, értjük, hatalmas siker a Pokémon GO, de mégis mekkora? Mennyit sikerülhetett egy free-to-play címmel bezsebelnie a Nianticnak a megjelenés óta? Meg fogtok lepődni!

Hirdetés

Mindig történik valami a Pokémon GO-val kapcsolatban. Ha éppen nem a legutóbbi frissítés vagy a pokémon kereső oldalak lelövése miatt bosszankodnak a rajongók (beleértve a Niantic vezér Twitterjének feltörését is) vagy legendás pokémonok után kajtatnak, akkor azzal szembesülnek a hírekben, hogy egyetemi tananyag része lett a slágercím.

A Pokémon GO sikeréhez nem férhet kétség, de jó lenne már konkrétumokat is hallani arról, hogy mekkora is az a bizonyos népszerűség a Niantic mércéjével. Az appok optimalizációjával és marketingjével foglalkozó blog, a Sensor Tower értesülései szerint a free-to-play modellű alkalmazás iOS-es és Androidos változatai 160 millió dollárt (közel 45 milliárd forintot) termeltek együtt a július hatodikai megjelenés óta, azaz kevesebb, mint egy hónap alatt (amikre még nem voltak hatással az új update gerjesztette negatív hullámok). 

A nem hivatalos jelentés arra is rávilágít, hogy a Pokémon GO felhasználói átlagosan több időt töltenek a Niantic lényvadászatával naponta, mint a Facebookkal. Kíváncsiak vagyunk, hogy a tracking funkció eltüntetése, a lények nerfelése és hasonló nagy felháborodást kiváltott lépések milyen mértékben befolyásolják majd a bevételi adatokat. Persze nem kell félteni a fejlesztőcsapatot sem, a Comic-Conon kiderült, hogy készülnek még jó pár meglepetéssel. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)