Hirdetés

A Call of Duty játékosai szerint a tartalomgyártók teszik tönkre a játékélményt

|

A vita még akkor lángolt fel, amikor az első Call of Duty YouTube-csatorna betört a köztudatba, de vajon tényleg a videósok hibája lenne az élmény halála?

Hirdetés

A Call of Duty azóta az FPS műfaj meghatározó szereplője, mióta az első epizód megjelent 2003 októberében. Akkor még persze a játékipar nagyon máshogy nézett ki, beleértve a hobbi körüli tartalomgyártást is. Nem övezte akkora felhajtás egy-egy játék kompetitív természetét mint mostanában, és sokak szerint az egyenlőtlenségekre, különböző fegyverekre és taktikákra panaszkodó tartalomgyártóknak "köszönhetjük" a mókás játékélmény kilúgozását.

A beszélgetést ezúttal egy Reddit poszt indította el /u/VOIDofSin billentyűzetéből, de a gondolatébresztőnek szánt téma nem igazán újdonság a kompetitív játékok világában.

Hirdetés

Már az e-sport kialakulásának hajnalán sokan magukévá tették a véleményt, miszerint bizony a tartalomgyártók, a versenyek, és az ezzel együtt járó kompetitív szemlélet okozták, hogy kiveszett az élmény a lövöldékből.

Unpopular opinion maybe?
byu/VOIDofSin inModernWarfareIII

Rengetegen értenek egyet a fenti poszt mondanivalójával, ami nem meglepő, ha valaki odafigyelt a közegre az elmúlt 10 évben. Hasonló vélemények mindig fel-fel bukkannak a fórumokon, így a kérdés most rajtatok áll. Szerintetek a tartalomgyártók tehetnek arról, hogy sokan kiábrándultak a Call of Dutyból?

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)