Hirdetés

A Cities: Skylines 2 tényleg a lakosok fogsorai miatt fut cefetül?

|

A Paradox reagált az egyik interneten terjedő spekulációra.

Hirdetés

Október 24-én jelent meg PC-re a Cities: Skylines 2, de ahogy a tesztünkben is írtuk, jobban járt volna mindenki, ha korai hozzáféréssel rajtol el, tekintve a teljesítményproblémákat és a hiányzó tartalmakat. Már október legelején megkaptuk az első intő jelet, amikor irracionálisan magas lett a gépigény, aztán a Paradox maga erősítette meg, hogy gondok vannak a teljesítménnyel, mégis kiadják a játékot a tervezett időpontban (csak a konzolos változatok csúsztak 2024 tavaszára). 

A Colossal Order egyik fejlesztője elmondta, hogy azért célozták meg a 30 fps-t a 60 helyett, hogy elkerüljék az akadozást, ezzel szemben a játék a megjelenésekor képtelen volt ezt tartani a legtöbb konfiguráción, még egy RTX 4090-en is csak 20 fps-re volt képes 4K-ban

Hirdetés

A beállításokkal babrálva természetesen lehetett javítani a helyzeten, többek között a részletesség korlátozásával, de minden probléma így sem oldódott meg. A Cities: Skylines subredditen pedig egy felhasználó, bizonyos Hexcoder0 meglepő dologról számolt be: azt állította, hogy azért fut ilyen rosszul a folytatás, mert a rendszer minden egyes lakos fogát rendereli, még akkor is, ha messziről nézzük a várost. Még egy végtelenül profi, véletlenül sem két perc alatt összedobott kollázst is mutatott karaktermodellekkel és bekarikázott NPC-kkel, hogy bizonyítsa az igazát, íme: 

Nemrég aztán a Paradox hivatalosan reagált a dologra, sajtóközleményt adott ki: 

"A polgárok életpályája nem kapcsolódik a polgárok geometriájához, és nem befolyásolja a karakterek teljesítményadatait. Tudjuk, hogy a karakterek további munkát igényelnek, mivel jelenleg hiányoznak a LOD-ok [level of detail, részletességi szint], amelyek befolyásolják a teljesítmény egyes részeit. Dolgozunk azon, hogy ezeket behozzuk a játékba az általános LOD-fejlesztésekkel együtt a játék összes eszközén keresztül."

A Paradox azt is hozzátette, hogy a karakterek rengeteg olyan részletet tartalmaznak, amelyek bár most szükségtelennek tűnnek, a projekt jövőjében fontosak lesznek, ami csak egy újabb megerősítés arra vonatkozóan, hogy még nem kellett volna kiadni a Cities: Skylines 2-t. Ti mit gondoltok?

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)