Hirdetés

Borderlands 2 - Hivatalos fejlesztői interjú, első rész

|

Új interjúsorozat indul, amelyben a Gearbox dolgozói mesélnek a Borderlands 2-ről.

Hirdetés

Az első ilyen Borderlands 2 interjú Scott Keslerrel készült, aki "Concept Designer" azaz koncepció kidolgozásáért felelős designer. 

Az iylen interjúk azért lehetnek a hasonló jellegű sorozatok alapjai, mert minden a koncepción múlik - ha az alapvető koncepció nem jó, akkor hiába fejlesztették az adott játékot évekig pénzt és időt nem kímélve, csak egy rossz játék készül. Scott Kessler most szerencsére sok szépet és jót mesél a Borderlands 2-ről, annak kiindulási koncepciójáról, illetve a koncepció - tehát az alapötlet megvalósításáról.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)