Hirdetés

Mémekkel reklámozza a Call of Duty: Black Ops 4-et az Activision

|

Már ott tartunk, hogy a COD eladásához is mémelni kell. Mondjuk ezúttal ezt leginkább a közösségnek köszönhetjük.

Hirdetés

Az Acitivision tegnap egy NFL meccs közepén kibérelt egy reklámhelyet, ahová úgy gondolták, hogy tökéletesen benyomható a Call of Duty: Black Ops 4 Post Malone reklámja. A gond annyi, hogy Post Malone nincs benne.

Hirdetés

A reklám ugyanis egy közösség által kreált trailer, amit a #CODNATION felhívásra készített egy rajongó, clonky_ding.

A CODNATION videók olyan promóciós anyagok, melyeket a Call of Duty közösség nagyjai raktak össze az Activision közreműködésével. Az így született munkák csodálatosak. Van itt helikopter szerelem, és mém zenés hisztéria is.

A Call of Duty: Black Ops 4 október 12-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)