Hirdetés

Condemned 2 - előzetes

|

Nemrégiben tesztelni kezdtem a Requiem nevű horror-MMO zárt bétáját, így igencsak kíváncsi lettem, milyen egyéb „borzalmak” várhatóak a közeljövÅ‘ben. Magam sem gondoltam volna, hogy a legendás Condemned 2. része ilyen felkavaró lesz. Szó szerint.

Hirdetés

REthan, a visszatérő

Rossz szóviccel élve adtam ideiglenes nevet Ethannek, a Condemned első része főszereplőjének. Egy év telt el az események óta, a világ rettentően megváltozott, Ethan egy agresszív részegeskedő , bűnözésre hajló senki lett, akit folyamatosan látomások gyötörnek. Csuklóin kötések láthatóak - nem véletlenül. Gondolatai teljesen befelé fordultak: a világ őrülete és miszticizmus mocsarában lebegő jelene nem érdekli - a fekete kocsonyák, és egyéb nem emberi rémségek tevékenykedése, az utcákon settenkedő borzalmas halál nem izgatja. Ethan mindent lát, de nem tesz semmit. Ekkor megszólal a telefon és egy hiányos üzenet érkezik, amelyben Ethan-t és egykori mentorát Malcolm Vanhorn-t emlegetik. A parancsnok berendeli Ethan-t, aki engedelmeskedik - azonban követi egy furcsa, fekete kocsonyába burkolózó lény. Ethan talpig toccsan a rejtélybe és rengeteg kérdése van...

 

Erőszakos harci rendszer

Bárki mondhatná, hogy egy harc eleve erÅ‘szakos, így felesleges külön kiemelni, hogy a játék harci rendszere kimondottan az erÅ‘szakra épít. Azonban ez az az eset, amikor extra erÅ‘szak adódik a harchoz a „hétköznapin" kívül. Javarészt közelharcban trancsírozunk, azonban lesznek puskák is, amelyeket sajnos ismét nem lehet majd újratölteni. Egyszerre csak egy fegyverünk lehet majd, szóval ha kifogynak a lÅ‘szerek, nem árt találni valamit, amivel ölni lehet. Ez az elsÅ‘ részben is így volt. Most azonban bejönnek a harci kombók és a lánc-támadások, s ezekkel együtt a sokkal komplexebb blokkolási rendszer - Ethan most már bármeddig képes védekezni, nemcsak egy másodpercig (se). A kombók megfelelÅ‘ sorrendben használt eszközök és támadások együttesei, míg Ethan új sprint tulajdonsága is hozhat némi gyilkolást a konyhára, amikor mindenkit letarol, aki útjába kerül. S jó hír, nemcsak ölni lehet, hanem nyomozni is a misztikus dolgokat (ez nem volt ennyire részletesen kidolgozva a régi darabban), elég komplex módon lehet a bűnesetek helyszínét átvizsgálni, bizonyítékokat és nyomokat felfedezve. Szóval végre tényleg lehet majd nyomozni is, nemcsak trancsírozni.

Multitrancsír

Eredetileg nem volt multi a játékban, most lesz! Deathmatch és Team deathmatch mód is: semmi extra, csak henteljük egymást a fragekért és kész. A multi alapvetÅ‘en személyes skillekre és pontos idÅ‘zítésre épül, így aki „bénább", hamar megunhatja. Szerencsére lesz más mód is, a Bum Rushban egy FBI és egy Thugs team harcol egymás ellen - az FBI ügynökök nem tudnak respawnolni, míg a Thug igen - érdekesnek hangzik. S lesz még egy Crime Scene mód is, amirÅ‘l csak annyit tudunk, hogy nyomozni kell. EgyelÅ‘re ez is izgalmasnak tűnik. Mindenesetre az újításokkal, a sztori kibontakozásával együtt úgy tűnik, hogy nemcsak méltó, hanem „vér és testrészbÅ‘vebb" folytatása lesz elÅ‘djének.

 


 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)