Hirdetés

Star Wars: Battlefront - nem lesznek karakterosztályok

|

Kiderült egy újabb változtatás, amellyel a Dice csapata igyekszik egy kicsit elrugaszkodni a Battlefield játékok jól ismert megoldásaitól.

Hirdetés

Nem mindenki elégedett azzal, ahogy az EA Games és a DICE elképzeli a Star Wars: Battlefront sorozat méltó utódját, de a fejlesztők a hitetlenkedés ellenére is lelkesen haladnak előre a fejlesztéssel. Korábban is volt már szó arról, hogy miben lesz más az új rész a csapat korábbi játékaihoz képest, most pedig itt egy újabb szokatlan változás.

Talán az egyik legradikálisabb változtatás lesz eddig, hogy az új Star Wars: Battlefront teljes mértékben megszabadul a karakterosztályok rendszerétől. A fejlesztők egy jóval lazább, könnyebben testreszabható alternatívát szeretnének, amelyben korábban megszerzett felszerlésekből szabadon válogathatunk a meccsek előtt. Emellett az öt fős osztagokból álló rendszertől búcsút inthetünk, helyette a DICE egy partner-rendszerben dolgozik, ahol két játékost kötnek össze, akik egymást spawn pontként használhatják majd.

 

A keményvonalas rajongók számára ezek a változások valószínűleg eretnekségnek hangzanak, de ne ítélkezzünk felettük már azelőtt, hogy láttuk volna őket akció közben. Könnyen előfordulhat egyébként, hogy a DICE csak azt szeretné elérni, hogy az új Battlefront ne csak egy átmaszkírozott Battlefield benyomását keltse. Persze azért az űrcsatákat még hozzácsaphatnák valamikor a csomaghoz (és ne fizetős DLC-ként, ha van rá mód).

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)