Hirdetés

Gyorsan gyarapszik a kínai játékpiac

|

Egy százhúsz oldalas tanulmányt adott ki a Pearl Research kutatóintézet a kínai játékpiac jövőjéről, ideértve az online, illetve a dobozos PC-s és videojátékokat is. Az előrejelzés szerint 2008-ra 1,3 milliárd dolláros üzlet lesz Kínában ez az iparág.

Hirdetés

Az úgynevezett online casual, vagyis hobbi szinten űzött online játékok egyre nagyobb teret hódítanak. 2008-ra a teljes piac 30%-át az ilyen egyszerű, unaloműzésre használt játékok teszik majd ki Kínában. Mindehhez hozzájárul az internet kávézók gyarapodása is.

A casual játékok mellett azonban az MMORPG-k még mindig előnyt élveznek. A nagyobb címek évente 80 millió dollár bevételt is hozhatnak az országban. A tanulmány szerint egyébként a játékok azért is ennyire népszerűek ebben a térségben, mert nagyon kevés más típusú szórakozási lehetőség kínálkozik a lakosok számára. A játékok térhódításának növekedését az is elősegíti, hogy a gyors ütemű fejlődésnek hála a fejlesztési és egyéb költségek 20-40 százalékkal visszaszoríthatók lesznek néhány éven belül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)