Hirdetés

Mit várunk az Xbox és a Bethesda közös bemutatójától?

|

Összeszedtük, mi mindent mutathat meg a Microsoft a Starfielden és a Redfallon túl.

Hirdetés

Bethesda Softworks/ZeniMax Media

Alpha Dog Games

A kanadai mobiljáték-fejlesztő jó ideje a kizárólag hazai pályán, valamint Új-Zélandon elérhető Mighty DOOM kalapálásával van elfoglalva. A fiatal tizenéveseket megcélzó rajzfilmes stílus és a vér szinte teljes hiánya miatt franchise-idegennek ható alkotás esetleges globális rajtja sem tűnik akkora horderejű eseménynek, amit azt indokolná, hogy akár csak egy percet is szánjanak rá az Xbox & Bethesda Games Showcase idejéből.

Arkane Studios

Még nem telt le a Deathloopot a PlayStationhöz láncoló szerződésben meghatározott egy év, emiatt a Microsoft kénytelen továbbra is úgy tenni, mintha nem is létezne. Helyette a jövőre halasztott Redfallra helyezi majd a hangsúlyt, így végre a közönség is láthatja, miként fest az Arkane Austin nyitott világú, egyedül és kooperatív módban is játszható vámpírvadászata, amelynek játékmenete a Borderlandsre emlékeztet bennfentesek szerint.

Továbbá egy álláshirdetés többféleképpen értelmezhető megfogalmazására alapozva egyesek úgy vélik, az Arkane Lyon már most bejelentheti következő, lopakodásra kihegyezett alkotását, amely ugyanúgy lehet a Dishonored 3, mint egy új IP. A projekt létében nincs okunk kételkedni, ám a leleplezéssel kapcsolatos találgatásoknak sok hitelt nem adunk.

Hirdetés

Bethesda Game Studios

Túlzás nélkül kijelenthetjük, hogy Todd Howardékra szegeződik majd június 12-én a világ szeme, elvégre a Starfield első igazi demonstrációja lesz a műsor fő attrakciója. Éppen ezért nem engedheti meg magának a Microsoft, hogy elkövesse ugyanazt a hibát, amit annak idején a Halo Infinite-tel. Ez az oka annak, hogy nem számítunk nyers gameplayre 8-12 hónappal a megjelenés előtt, hanem csak egy gondosan összevágott, ezerszer leellenőrzött, a Starfield napos oldalára fókuszáló, többperces trailerre, amelyből nem derülhetnek ki a grandiózus sci-fi RPG esetleges hiányosságai.

id Software

Alapítói (John Carmack, John Romero, Tom Hall és Adrian Carmack) közül mára senki sem maradt a legendás stúdiónál, amelyet két projekttel is kapcsolatba hoztak különböző szivárogtatók. Az egyik a rebootolt Doom szériát trilógiává bővítő Doom Resurgence, a másik pedig a Quake már régóta pletykált újraértelmezése, méghozzá női karakterrel a főszerepben. Mi ez utóbbit tartjuk inkább hihetőnek, sőt azt sem zárjuk ki, hogy ennek a bejelentése lesz majd az a bizonyos "One More Thing!" a műsor végén.

MachineGames

Mivel jövőre kerül a mozikba az Indiana Jones 5, az általa generált médiafigyelemből elvileg sokat profitálhatna a filmtől amúgy független Indiana Jones játék is, amelyről még az is kiderülhet, hogy nem Microsoft-exkluzív. Csupán az a kérdés, hogy elég jó ütemben halad-e ehhez a Machinegames, vagy még évekre van a megjelenéstől. Még ha az utóbbi is igaz, akkor is látunk némi esélyt arra, hogy legalább egy trailer erejéig helyet szorítsanak számára az Xbox & Bethesda Games Showcase műsorrendjében.

Emellett továbbra is számolnunk kell azzal, hogy a srácok váratlanul elővarázsolják cilinderjükből a Wolfenstein 3-at. Emlékezzünk csak: a második részt 2017 júniusában jelentették be az E3-on, négy hónapra rá pedig már ki is adták.

Roundhouse Studios

Közvetlenül a Bethesda felvásárlása előtt, 2019-ben alapították az egykori Human Head Studios (Rune, Prey) veteránjai, akik azóta is a legnagyobb titokban dolgoznak valamin, amiről egyes bennfentesek tudni vélik, hogy egy ismert képregényes licenc hátszelét élvező PvPvE-jellegő játék. Bár előfordulhat, hogy ezt is bedobja a Microsoft, mi a helyetekben nem táplálnánk vérmes reményeket.

Tango Gameworks

Ugyanaz a helyzet a Ghostwire: Tokyóval, mint a Deathlooppal, azaz 2023. március 25-éig gyakorlatilag nem létezik a Microsoft számára. A csapat egyébként szélesíteni kívánja portfólióját, ennek megfelelően következő játéka új IP lesz, ráadásul nem horror, de Shinji Mikami nyilatkozatai alapján még távolról sem áll készen arra, hogy közönség is megismerhesse.

ZeniMax Online Studios

Hasonlóan a The Coalitionhöz, a The Elder Scrolls Online fejlesztőit is összeboronálták a Star Warsszal, aminek lehet is valóságalapja, mert amíg a ZOS Hunt Valley-i központi stúdiója a nyolcadik évét taposó MMORPG útját egyengeti, addig a 2020-ban nyitott San Diego-i stúdió egy új IP-ra épülő játék alapjait fekteti le. Ha abból indulunk ki, hogy ez is MMO lesz, akkor viszont még a bejelentés is évek távlatába veszhet, nemhogy a megjelenés. Emiatt felesleges egy, a The High Isle kiegészítő PC-s és konzolos rajtjára emlékeztető trailernél többet remélni.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Az Activision Blizzard és a többiek

Ahogy közeledünk az Xbox és a Bethesda közös bemutatójához, úgy szaporodnak a megbízható forrásokra hivatkozó állítások, melyek szerint a Call of Duty: Modern Warfare II-t is láthatjuk majd azzal a bejelentéssel párosítva, hogy már a premier napjától elérhető lesz a Game Pass kínálatában. Nos, ez már csak azért sem lehetséges, mert az Activision Blizzard felvásárlása még mindig nem fejeződött be, a legoptimistább becslések alapján is legalább az év végéig, de inkább 2023 első negyedévéig elhúzódhat a folyamat. Továbbá minden jel szerint egy darabig még a Sony kezében marad a CoD-ok marketingje, ami jókora akadályt gördít az elé, hogy a Microsoft rendezvényein felbukkanjanak a franchise újabb epizódjai. Más a helyzet a Diablo IV-gyel és az Overwatch 2-vel, mert ezekre tudomásunk szerint nem terjed ki a Sonyval még az akvizíció előtt kötött megállapodás, így elvileg bármelyik tiszteletét teheti a műsorban.

Noha a készülő játékok nagy száma alapján a redmondiak megtehetnék, hogy kizárólag belsős, valamint külső fejlesztésű, ám Microsoft-exkluzív címekre építsék a teljes prezentációt, aligha mondanának le arról a lehetőségről, hogy ők tárhassák a világ elé a Valhalla kiegészítőjének indult, ám később önállóan futó, lopakodásra kihegyezett spin-offá gyúrt új Assassin's Creedet Basimmal a főszerepben. Tekintettel a két cég hagyományosan jó viszonyára, és hogy még mindig nem harangozták be a Ubisoft Forwardot erre az évre, nagyon is valószínűnek tartunk egy ilyen kollaborációt.

A június 12-ei Xbox & Bethesda Games Showcase arra is kiváló alkalmat nyújt, hogy újra lássuk azokat a Game Passban rajtoló játékokat (A Plague Tale: Requiem, Warhammer 40,000: Darktide, Sommerville, Scorn), amelyek idei megjelenését várhatóan nem befolyásolja az Ukrajnában zajló háború olyan hátrányosan, mint a S.T.A.L.K.E.R. 2-ét vagy a Replacedét. Titkon abban is bízunk, hogy a Paradox végre nyilvánosságra hozza, melyik stúdió vette át a Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 fejlesztését, és kitűzi az új, ezúttal végleges megjelenési dátumot is.

Ti mit vártok az Xbox & Bethesda Games Showcase-től? Melyik játékra vagytok leginkább kíváncsiak a a már bejelentett címek és a potenciális újdonságok közül?

Oldalak: 1 2

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)