Hirdetés

Need for Speed: Shift - A realisztikusság nem minden

|

Az ősszel megjelenő Need for Speed: Shift producere elmondta, nem rivalizálnak a Gran Turismo stílusjegyeivel.

Hirdetés

Hivatalos bejelentése után a Need for Speed: Shift egybeforrt a realisztikus autóversenyzés fogalmával, ennek kapcsán gyakran hasonlítgatták a Gran Turismo szériához. Teljesen feleslegesen, legalábbis a Slightly Mad Studios fejlesztője és producere, nevezetesen Jesse Abney véleménye szerint.

A mellékvágányokra terelt Need for Speed játékok között a reformokra készülő Shift fejlesztői nem rivalizálnak a Gran Turismo technológiai megvalósításával és a „verseny szimulátornak nevezett” kategória képviselőivel. Egészen eltérő szórakozató faktorra helyezik a hangsúlyt, méghozzá a versenyhangulat élményére. Need for Speed: Shift előzetesünkben részletesen beszámoltunk azon játékelemekről, melyek a kompetitív autóversenyzés feelingjét kívánják átadni a játékosnak.

Habár másfajta koncepció szerint dolgoznak a Need for Speed: Shift fejlesztői, Jesse Abney producerrel egyetemben komoly figyelmet fordítanak a Polyphony játékára. Abney még hozzátette, a Gran Turismo, Forza 2 és GRiD játékok jelentik számukra a minőség felső fokát. Ősszel kiderül, hogy az emlegetett versenyjátékok készítői vajon hasonló elismeréssel fognak-e nyilatkozni a Slightly Mad Studios fémjelezte Need for Speed: Shift epizódról.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)