Hirdetés

Paradox: A másolásvédelem szörnyű és fölösleges

|

A Paradox Interactive első embere nem érti, miért használnak még mindig másolásvédelmet a játékfejlesztők.

Hirdetés

Fred Wester egy interjúban árulta el, hogy a DRM pénzkidobás, és leginkább a becsületes játékosok életét keseríti meg.

"Meglep, hogy néhányan még mindig használnak DRM-et. Hét vagy nyolc éve nem használtunk, mivel nincs értelme,". Elhangzott tőle az is, hogy a játékosok kedvét is elveheti, személyes példaként említve a Civilization III-at. "Senkinek nem kellene megvennie egy olyan játékot, amit aztán nem tud feltelepíteni a másolásvédelem miatt. Azok, akik játékot vesznek ugyan olyan könnyen kellene, hogy használni tudják, mint akik letöltik, egyébként elmegy a kedvük attól, hogy legális példányt vásároljanak," Az egyik leghirhedtebb másolásvédelem a Sony-féle SecuROM, amiről azt nyilatkozta, hogy pénzkidobás, mivel nagyjából három nap alatt feltörik, rengeteg csalódott vásárlót okoz, és nem növeli az eladásokat.

Wester szerint azért ragaszkodnak a kiadók a DRM-ekhez, mert így egyszerű megmagyarázni a részvényeseknek, hogy hogyan védik meg befektetéseiket, de ez ma már nem jó kifogás. Szó esett természetesen a Ubisoft állandó internetkapcsolatot igénylő borzalmáról is, amit "túl 2003-asnak" nevezett. Szerintünk igaza van, kukába a másolásvédelemmel, és talán a becsületes játékosok száma is megnő.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)