Hirdetés

SteelSeries Siberia Neckband headset!

|

Fejhallgatókkal és headsetekkel viszonylag gyakran találkozik az ember, de a nyakpántos darabok nem túl gyakoriak. Így kellő izgatottsággal sikerült átvenni a tesztre szánt Siberia „nyakast”.

Hirdetés

A SteelSeries mindig is azokhoz a cégekhez tartozott, akik képesek nagyon beletalálni a dizájnba és a kialakításba. Ebből adódóan nem is volt meglepő, hogy nyakpántos headsetet dobtak a piacra. Annál jobban izgatott a tény, hogy mikor is tudom majd kipróbálni. Eljött az idő, így tesztre éhes érzékekkel estem neki a csomagolásnak. Elsőnek az Xbox 360 átalakítót szemléltem meg, ami minőségi darab és körülbelül 5m-es kábelhossza lehetővé teszi a játék közbeni önfeledt őrjöngést. Ezután jött a PC-s adapter, ami az mp3 lejátszókhoz ideális 125cm-es kábelhosszhoz még hozzátesz 165cm-t.

 

 

Ergonómia meg még egy kis ergonómia
Miután leküzdöttem a kartont és elbabráltam a kiegészítőkkel, végre kézbe vehettem a „nyakast". Első ránézésre különböző sci-fi filmek jutottak eszembe, a külsőt illetőleg. Semmi extra sallang, semmi csicsa. Letisztult, szép, fehér műanyag elemek és fekete borítások. A hangszórók körüli párnázás teljesen körbe öleli a fület. A borításra igen finom anyagot használtak, ami rendkívül kényelmes. Kiemelt mondat: Nem csak szép és jó, de a sérót is kíméli!

 

 

Ééés mégsem esik le
Felvétel előtt bevallom felmerült a gondolat, hogy hogyan is marad ez a fejemen, de minden kételyem eloszlott. A nyakpántot széthúzva ugyanis az nem marad fixen abban a pozícióban, hanem „rásimul" a tarkónkra. Ez az összehúzó erő biztosítja a fennmaradást. Természetesen, aki nincs hozzászokva annak folyamatosan az az érzése, hogy le fog esni a fejéről a Siberia headset, de egy-két óra használat után ez megszűnik, vagy legalább is nálam így történt. Kicsit kellemetlen volt, hogy a nyakpántnál említett erő a fülhallgató részt húzza picit, de érdekes módon, igen hosszú használat után sem fájdult meg a fülem.

 

 

Futurisztika felsőfokon
A legmeglepőbb megoldást a mikrofon felszerelésénél ötlötték ki a tervezők. A baloldali fülhallgatóból, lehet ugyanis előhúzni a teljesen flexibilis szárral rendelkező mikrofont. Ezzel kiegészülve már tényleg teljeskörűnek éreztem az audio kommunikációs lehetőségeket, így gyorsan fel is hívtam pár embert egy ismert program segítségével. A mikrofon teljesen jól szerepelt, bár az ilyen programok hangminősége elég kétséges, szóval készítettem pár hangfelvételt is, ahol ismételten nem tudtam kötözködni.

 

 

Szóljon hangosan a game
Szemügyre véve minden részegységet nekiláttam a hangtesztnek. A PC-s adapterrel csatlakoztattam az Audigy 2ZS hangkártyába a headsetet és rázendítettem mindenre, amit találtam. Filmnézés, különféle stílusú zeneszámok (hangszeres és „gépi" egyaránt), és persze a játékok. Az első két kategóriában szépen muzsikált a kicsike. Egyedül a túlzott mély kiemelés, ami nem volt az igazi, de a hangkártya vezérlőjéhez tartozó equalizerrel hamar be tudtam kalibrálni. Ettől függetlenül tényleg tisztán szólt és a külső zajokat is remekül szigetelte. A játékok terén hasonló volt a helyzet, de itt pont jól jött a mélyek döngése, mert a lövések valamint robbanások sokkal élethűbbek voltak, és jobban hatottak az adrenalin szintemre. Nagy akciók közepette, a PC-s adapter szabályzó része is jól jött, hiszen szükség esetén pillanatok alatt csavarhattam a hangerőn.

 

 

Az eredeti cikket itt a Computermode oldalán olvashatjátok még több képpel és a végső értékeléssel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)