Hirdetés

A Ubisoft tanult a Watch Dogs hibáiból

|

Nem kis botrány kerekedett abból, hogy a Watch Dogs a megjelenéskor közel sem nézett ki olyan jól, mint a két évvel korábbi traileren, de Ubisoft tanult a történtekből és nem követik el még egyszer ugyanazt a bakit.

Hirdetés

Bár a Watch Dogs játékmenete nem volt kifejezetten rossz, a legtöbben mégis arra fognak emlékezni, ahogy a hype-vonat teljes erőből elrobog az állomás előtt, egyenesen bele abba a szakadékba, amit maga a Ubisoft ásott azzal, hogy irreális elvárásokat támasztottak a játékkal szemben.

A Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot most a The Guardiannak adott interjút, amelyben elmondta, idén már nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy efféle baki ne fordulhasson elő többé. A cél az volt, hogy az újonnan bemutatott játékok (a For Honor és a Ghost Recon: Wildlands) játszhatóak legyenek, és olyan gépeken fussanak, amelyekre a gépigényt is tervezik.

Guillemot elmondta, hogy szerinte a Watch Dogs egy jó lépés volt abba az irányba, hogy a játékra franchise épülhessen, de a nagy szériák első részei általában közel sem hibátlanok. "Nagyon boldogok vagyunk a játék eladásait és a játékosok élményeit figyelembe véve." - mondta Ubisoft feje. "Ez most már egy franchise, ami visszakerül a tervezőasztalra, hogy kitaláljuk, mi legyen a folytatás. Ez egy biztos alap, amire építkezhetünk." - tette hozzá.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)