Hirdetés

Warhammer 40.000 Online infók!

|

A brutális Warhammer 40K világából készülő MMORPG két fejlesztője osztotta meg a sajtóval az első részleteket.

Hirdetés

A Gamesradar srácainak sükerült mikrofonvégre kapniuk a fejlesztést végző Vigil Games mendzserét, David Adams-t és Joe Madureira kreatív igazgatót. Az urak elmondás szerint már az is megkülönbözteti készülő játékukat a piacon lévő, ill. megjelenés előtt álló versenytársaktól, hogy sci-fi környezetben játszódik, ám a mérleg nyelvét a Games Workshop több mint két évtizede pátyolgatott, emblematikus Warhammer 40K univerzumának komor, véres és elképesztően intenzív csatákkal fűszerezett hangulata billenti javukra.

war1.jpg


Habár a világ kötetekre rúgó, kidolgozott háttértörténettel rendelkezik, a laikusok a háttéranyag átfogó ismerete nélkül is könnyedén beleélik majd magukat a főként lőfegyverekkel vívott, epikus méretű csatákba. A fejlesztők leszögezték, hogy RPG van készülőben, ám ennek ellenére a táblás játékból ismert taktikák, vagyis fedezékek használata, oldalba támadás, zárótűz alkalmazása, stb. vezet majd sikerre. A történet a 41. milleniumban játszódik, tehát Hórusz árulása után járunk. Habár még nem árulták el, hogy mely fajok lesznek játszhatóak, az összes fontosabb fajnak meglesz majd a maga fajsúlyos szerepe. Számos karakterosztályt terveznek, de majd csak a tesztelés, az erősségek, gyengeségek kiegyenlítése, a megfelelő ballansz kialakítása után véglegesítik őket. Köszönhetően az univerzum egyedi látványvilágának, az MMO-k történetének legvadabb, és legklasszabb külsejű karaktereire számíthatunk.

war2.jpg


A Warhammer 40K világában csak a háború létezik, csak az számít, így a szociális tevékenységek valamelyest háttérbe szorulnak, s nem lesz rá mód, hogy békés úton fejlődjünk. Városok, egzotikus idegen templomok, kász oltárok, rommá lőtt csatamezők, rejtélyes romok, űrben sodródó space hulk-ok szolgálnak majd a példátlanul véres összecsapások színteréül. Az NPC-k között számos faj tagjai képviseltetik magukat. Hogy lesznek-e vezethető járművek, arról még nem beszéltek, de beismerték, tisztában vannak szerepük jelentőségével. Akár lesznek, akár nem, magányos, társas és PvP missziók sorára számíthatunk. Nem erőltetik a játékosokra a csoportosulát, ám azt a tényt sem vitatták, hogy főként PvP küldetések során jön jól, ha van aki fedezze hátsónkat.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)