Hirdetés

XCOM: Enemy Unknown - lehet drágán adni a jó mobiljátékot

|

Strauss Zenick, a Take Two első embere szerint nem kell parázni, a 20 dolláros mobiljáték is eladható, ha az ember olyan minőséget nyújt, mint az XCOM: Enemy Unknown.

Hirdetés

Kicsit nagyot nyel az alacsony árakhoz szokott mobilos felhasználó, amikor megpillantja az XCOM: Enemy Unknown iOS változatának árát. Aztán persze elolvassa az XCOM: Enemy Unknown tesztet a GSO-n, és máris jobbnak tűnik a vétel. A Take Two be is bizonyította, hogy lehet drágábban adni a játékot, ha az olyan játék.

Strauss Zenick, a Take Two vezetője is bátran jelentette ki, hogy bizony lehet sikerről beszélni. "Az XCOM: Enemy Unknown iOS sikere azt bizonyítja, hogy lehet prémium kategóriás terméket futtatni bármilyen platformon, a felhasználok fizetnek is érte, ha olyan a minőség, amit elvárnak" - tette hozzá. Véleménye szerint a jövőben több AAA cím mobilos portja (és nem lebutított újragondolása) megjelenhet majd mobilplatformokon, már csak azért is, mert a táblagépek fejlődése is ebbe az irányba mutat.

Egyébként a Take-Two első negyedévének üzleti jelentése is befutott, ami szerint a vállalat most 142 millió dolláros bevételre tett szert, a BioShock Infinite 4 millió példányban kelt el. Kis érdekesség, hogy a PC-s eladások nőttek (14 százalékról 25-re), míg a konzolos piacrész 84 százalékról 73-ra esett vissza. A handheld eladások a forgalom 2 százalékát teszik ki, de még így is lehet jelentős sikereket elérni - legalábbis az XCOM: Enemy Unknown erre utal Zenick szerint.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)