Hirdetés

Sekiro: Shadows Die Twice - tíz nap kellett a kétmillióhoz

|

Az Activision ezt látva valószínűleg fog még többjátékos mód nélküli játékokat támogatni.

Hirdetés

A Sekiro kapcsán nagy meglepetést okozott, hogy az Activision vállalta el a kiadói feladatokat. Egy mikrotranzakciók nélküli, kizárólag egyedül játszható játék nem igazán illeszkedik a cég aktuális portfóliójába.

Ugyanakkor a FromSoftware-rel viszonylag biztosra ment: a nagy érdeklődést már a fejlesztőcsapat múltja is garantálta, és mivel maga a játék kiemelkedően jó lett, rengetegen lecsaptak rá a megjelenést követően. A kiadó közleménye szerint 10 nap alatt kétmillió fogyott belőle, és ez volt a megjelenése napján a legnépszerűbb játék a Twitchen: 631 millió percet néztek meg az érdeklődők, egy hét alatt pedig sikerült 1,1 milliárdig eljutni.

Ha ti is játszotok vele, és szeretnétek jobbá válni, nézzétek meg ezt a videónkat:

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)