Hirdetés

EA - a játékosok érdekét kell szolgája az Origin

|

Látványosan igyekszik javítani megítélésén az Electronic Arts. Most épp az Origin átalakításáról szól az ígéret.

Hirdetés

A videojáték ipar ügyeletes rosszfiúja nem csak a pénztáraknál vív állandó harcot az Activisionnel, hanem a tekintetben is, hogy épp melyiküket gyűlölik kevésbé a játékosok. Most tekintsünk el attól, hogy egy cég sikerességét a nyereségessége, nem pedig a fórumozók véleménye határozza meg, de kétségtelenül van mit javítania az Electronic Artsnak, például kommunikációban. Emlékezzünk csak arra, amikor az EU törvényeivel ellentétben nem kaphatták vissza pénzüket a SimCity csalódott vásárlói.

Az elsődlegesen a konzolos használt játékok kereskedelmét megtorpedózni hivatott Online Pass eltőrlése (részben visszamenőleg is) véleményem szerint a helyes irányba tett lépésnek számít, s holott különösebb kifogást nem tudnék felhozni a vállalat digitális terjesztési rendszere ellen sem, az Origin átalakítása sem várat sokáig magára.

 

A leendő változások még nem ismertek, ám Andrew Wilson, az EA egyik alelnöke beismerte, hogy indokolatlanul sok energiát fordítottak a már Mac-en is elérhető Origin értékesítési csatornaként való kommunikálására, ahelyett, hogy tényleges szolgáltatásként sikerült volna pozicionálni. Nem csoda, hogy sokan most inkább akadályként tekintenek rá, ami a játékos és az áhított játék között feszül. "Az volt a szándékunk, hogy olyan szolgáltatást nyújtsunk, ami jobbá teszi az EA játékait, könnyebben hozzáférhetővé és frissíthetővé. Jobb játékélmény, a barátok elérésének lehetősége és minden platform lefedése volt a cél, nem csak a PC-é."

Wilson azt is hozzátette, tisztában van azzal, hogy hegynek fölfelé mászva kell megváltoztassák az EA megítélését. "Nem vagyok olyan naiv, hogy azt higgyem, egyik napról a másikra azt mondják az emberek: Ó, nagyszerű! Szeretjük az Origint! Egyelőre csak annyit mondhatok, felfogtuk, megértettük. Hallottunk titeket, és már most életbe léptettünk néhány változtatást azzal kapcsolatban, ahogy a dolgokat intézzük, az előttünk álló hónapok során pedig számos olyan változásról beszélünk még, amelyek a játékosokat helyezik a középpontba."

Mit gondoltok, Riccitiello távozásával jó útra tér az Electronic Arts, vagy minden marad a régiben?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)