Hirdetés

PlayStation 4 - a Sony elnöke tudja a siker titkát

|

A PlayStation brandnek köszönhetően 1998 óta nem volt ilyen sikeres a Sony, mint most - ezt nyilatkozta Shuhei Yoshida, és elmondta, szerinte miért ilyen sikeres a cég videojátékos márkája.

Hirdetés

A Bloomberg legutóbb a Sony részlegeinek átszervezését firtatta, most pedig tovább üti a vasat: interjút készített a Sony Worldwide Studios elnökével, Shuhei Yoshidával, amelyben szóba került a cég PlayStation részlegének sikeressége is.

Yoshida elárulta, hogy szerinte a PlayStation - és különösen a PlayStation 4 - sikere abban a sokszínűségben rejlik, amit a rendszer kínál. A Bloomberg legújabb jelentése alátámasztani látszik az úriember elméletét, ugyanis a PS divízió sikere a legnagyobb nyereséghez segítette hozzá a vállalatot 1998 óta. Yoshida az interjúban azt is elmondta, hogy ehhez az eredményhez nagyban hozzájárult a Sony befektetése olyan indie játékokba, mint a The Tomorrow Children és a Tokyo Jungle - utóbbiból már több mint 231 ezer példány elkelt -, melyek olyan figyelmet kaptak tőlük, mint a blockbuster címek szoktak.

Szerintetek mi a titka a PS4 népszerűségének?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)