Hirdetés

A THQ beérte az EA-t és az Activisiont

|

Brian Farell, a THQ vezérigazgatója szerint itt az ideje, hogy együtt emlegessék őket a két legnagyobb kiadóval.

Hirdetés

Farell elérkezettnek látta az időt, hogy önhatalmúlag kijelentse, hogy immáron dobogósnak érzi a THQ-t az EA és az Activison mellett a kiadók sorában.

"Attól, hogy egy cég nem rendelkezik olyan gigantikus anyagi háttérrel és pénzmozgással, mint nagyobb társai, még lehet ugyanolyan hatékony. Számunkra természetes, hogy úgy gondolunk magunkra, mint az egyik legnagyobb kiadó. A Homefront volt márciusban a legtöbbet eladott játék, és sokan felkiáltanak elismerésükben, ha a THQ nevét hallják, hiszen miénk a Homefront, és így tovább, és így tovább. Megnyertük a versenyt itthon és a Egyesült Királyságban, illetve az összes olyan piacon, melyet megcéloztunk" - fogalmaz Farell szerénytelenül. 

"Célunk az, hogy nagyszerű termékeket gyártsunk és olyan területeken tegyük mindezt, ahol fel tudjuk venni a versenyt a legnagyobbakkal és le is tudjuk győzni őket. Nagyszerű játékaink vannak, kiváló fejlesztőktől és szerintünk ennek az egésznek nem arról kell szólnia, hogy nyomjuk kifelé a félkész termékeket, hanem arról, hogy ritkábban ugyan, de akkor igazán minőségi játékokat tudjunk a játékosok elé letenni, mint ahogyan ez a Homefront esetében is történt. Amennyiben ragaszkodunk ehhez a politikához, úgy mi fogunk nyerni." - mondja a CEO és valljuk be, ez a megközelítés sokunk szívéhez közel áll, még ha úgy is érezzük, hogy Farell úr nem olvasott egyetlen Homefront tesztet sem.

"Két évvel ezelőtt egy merőben új vállalati politikát alakítottunk ki, ennek köszönhetően a múlt évben nem voltunk túl aktívak, de az új irányvonal olyan magasságokba juttathatja a THQ-t, amire joggal lesznek irigyek a versenytársaink. Magamat versenyzőnek tartom, szeretem a versenyeket és a THQ kívánja is megmérettetést, melyet meg fog nyerni"

Érdemes tudni, hogy az IG friss jelentése szerint az Activision piaci részesedése 13 milliárd dollár, az EA-é közel 8 milliárd, ezzel szemben a THQ-é 280 millió dolcsi, ami Brian Farell szerint szintén annak köszönhető, hogy a minőséget részesítik előnyben a mennyiséggel szemben. A mi szemszögünkből nézve annyi biztos, hogy jobban örülünk egy évekig készülgető, de stabilan és szépen futó, befejezett játéknak, mint az évente kikerülő újabb és újabb rókabőröknek, melyeket szétrágnak a bogarak, így nem győznek foltozgatni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)