A Call of Duty: Advanced Warfare Monster-nyitófüles, XP-boostos akciójával nem volt semmi gáz, mert nem tartalomtól estek el azok, akik nem akartak energiaitalt venni.
A Destiny és a Red Bull közös promójával viszont már más a helyzet, egy quest (is) a jutalma azoknak, akik energiaitalt vesznek. Ez sokakat érzékenyen érintett, és újra előjött a fejlesztők közötti vicces csipkelődés (a legutóbbi célpontja egész véletlenül szintén az Activision volt): most a Techland hirdetett kampányt, miszerint aki lefotózza magát, ahogy egy pohár vizet iszik, és megjelöli a posztját a #DrinkRightDyingLight cimkével, egy új premium docketet kap.
We're jumping on the latest trend in game marketing!
#DrinkRightDyingLight > #DrinkForDLC pic.twitter.com/DQHr6MRFwi
— Dying Light (@DyingLightGame) June 24, 2015
És ha azt hiszitek, a poén itt kimerült:
Word of advice from @TechlandGames girls: Stay hydrated, drink water!
#DrinkRightDyingLight pic.twitter.com/Zmktpfrtwt
— Dying Light (@DyingLightGame) June 25, 2015
How are everyone's hydration levels today?
P.S. Really tempted to re-tweet some more of your photos. Shall we?
— Dying Light (@DyingLightGame) June 25, 2015
Érdemes megnézni a Dying Light twitter csatornáját, sok vicces képet retweeteltek már. Mi teljes mértékben az ügy mellé állunk, és bár képet nem posztolunk róla, vizet azért iszunk!
Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!